פחי זבל בוערים, שמן על הכביש: מי פוגע בתושבי מזרח ירושלים? • צפו

בואדי ג׳וז תועדו הלילה מספר רעולי פנים כשהם שופכים שמן על הכביש, מפרים את הסדר ומסכנים רכבים - ואחד מהם נעצר • אחרים נצפו חוסמים לתושבים את היציאה ממ.פ שועפאט באמצעות פחים וחפצים • כוחות המשטרה פעלו נגדם ופתחו את החסימה
חיים טוויל
ד' חשון התשפ"ד / 19.10.2023 11:50

בלילות האחרונים, בזמן שישראל במלחמה, קומץ צעירים מוסתים במזרח ירושלים מפר את הסדר ופוגע בעיקר בתושבי מזרח ירושלים באמצעוץ הגבלת חופש תנועתם וסיכון חייהם.

מתמודדים עם חרדה? תמיכה טלפונית, כלים להורים וסרטוני הסברה • כנסו

הלילה (חמישי) חסמו מספר רעולי פנים את הכניסה והיציאה למחנה הפליטים שועפאט, באמצעות פחי זבל בוערים, קרשים וחפצים שונים ומנעו מרכבים לצאת. כוחות מג״ב פעלו לפיזורם המהיר  והסירו את החסימות.

בואדי ג׳וז שפכו מספר רעולי פנים שמן על אחד הצירים ובכך סיכנו את משתמשי הדרך. רכביהם של תושבי האזור שנסעו במקום, החליקו בעקבות המעשה המסוכן ולמרבה המזל לא היו נפגעים.

שוטרים ולוחמי מג”ב עצרו חשוד במעורבות בהפרת הסדר, שכללה שפיכת שמן על הכביש והשלכת חפצים לעבר השוטרים שפעלו בשכונת ראס אל עמוד במזרח ירושלים. המעצר של המחבל – בן 15, תושב מזרח ירושלים –  בוצע בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים. החשוד שנעצר על ידי השוטרים הועבר לחקירה בתחנת שלם, והיום מעצרו הוארך בבית המשפט עד לתאריך 22.10.

בתוך כך, נערכה אמש בירושלים ליד העיר העתיקה הלוויתו של תושב מזרח ירושלים שנרצח על ידי חמאס בשמחת תורה, לאחר שהסיע מבלים למסיבה שנערכה ברעים. השבוע גם נקבע מותו של תושב אבו גוש שנפצע, זאת לאחר שנפגע מפגיעה ישירה של רקטה שירה ארגון הטרור חמאס מעזה לביתו, בצמוד למסגד.

כפי שמוכח פעם אחר פעם, ארגון הטרור הרצחני חמאס הוא האויב של כל אדם בישראל. מחבליו” הם רוצחים שאינם מבחינים בין תינוק למבוגר, בין גבר לאשה, בין יהודי למוסלמי. כל מי שמזדהה עם ארגון בזוי זה ותומך בו – תומך למעשה גם ברצח של ישראלים מוסלמים, ובהם גם תושבי מזרח ירושלים”, אומרים במשטרה.

במשטרה מדגישים שוב: “כל מי שיסכן שוטרים או אזרחים – מסכן את חייו. אנו קוראים להנהגה וכל גורם סמכותי אחר  לפעול למניעת הישנות מקרים דומים למען שלום הציבור ובטחונו. כל גילוי תמיכה בארגון הטרור חמאס או הפרת הסדר בהקשר זה תטופל בנחישות ובאפס סובלנות”.

מהלב from חרדים 10 on Vimeo.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות