“עוטפים”: מערך הסיוע המרגש של ‘כולל חב”ד’ לנפגעי עוטף עזה

אחרי ההצלחה הגדולה בקורונה: ב'כולל חב"ד', יחד עם 'הצינור' ואיש התקשורת גיא לרר, הרימו שוב קמפיין גיוס המונים, תחת הכותרת 'עוטפים - הגיוס הגדול', לטובת תושבי עוטף עזה • הפעימה הראשונה של החלוקה כבר החלה בשטח - לתושבי כפר עזה, בו נרצחו 52 יהודים הי"ד, נחטפו 7 ו-13 עדיין נעדרים 
חרדים 10
א' חשון התשפ"ד / 16.10.2023 17:36

במעצמת החסד ‘כולל חב”ד’ הרימו קמפיין תמיכה ענק בתושבי עוטף עזה, שנפגעו קשות במתקפת הפתע הרצחנית בשמחת תורה, בשיתוף עם תכנית ‘הצינור’ ואיש התקשורת גיא לרר.

“שיתוף הפעולה מאפשר לנו למקסם תמיכה גדולה, רחבה ומגוונת בתושבי העוטף שעמדו בחזית וספגו אש רצחנית”, אומר הרב מענדי בלוי מהנהלת ‘כולל חב”ד’.

“בואו נעשה את זה שוב”, נכתב בהודעת הקמפיין, “בימי הקורונה הרמנו יחד את פרויקט הגיוס הגדול בתולדות המדינה. 20 מיליון שקל נאספו. 20 אלף ישראלים תרמו.

“הכסף הגיע ליעדו במלואו, ללא תקורות וללא עמלות, תוך איסוף דאטה מדויק ומנגנון מיון שהבטיח שמי שהכי צריך – הוא זה שיקבל. אספנו טכנולוגיה, ידע ושותפים מופלאים.

“עכשיו”, נכתב עוד, “יש רצון ענק לתרום אבל יש גם בלאגן גדול. כספים מגיעים למקומות שלא בהכרח יש בהם צורך, כולל פרויקטים עם עמלות גבוהות, שלא לדבר על נוכלים שמנצלים את המצב.

“תנו לנו לעשות את מה שאנחנו יודעים: כל שקל שתתרמו עד לשישה מיליון שקלים יוכפל הודות לשותפים שלנו הקרן לידידות ואשל חב”ד.

“המיליונים הראשונים יגיעו כחבילות סיוע יעודיות לתושבי העוטף שנפגעו ופונו, כולל אשקלון, אופקים, נתיבות ושדרות. הנפגעים יקבלו כרטיס נטען שיאפשר להם לקנות בעצמם מוצרי מזון, ביגוד, הנעלה והגיינה. הכרטיס הנטען יאפשר לעסקים שירצו לתרום להצטרף בקלות למאגר האפשרויות בכרטיס”.

יוזמי הקמפיין מבהירים: “אנחנו לא נוציא מיד את כל הכסף ונשמור כוחות לצרכים העתידיים של המלחמה. מטרות הפרויקט יהיו גמישות, מדי פעם נקיים התייעצות עם התורמים בכפוף למידע שנשיג על איפה צריך את הכסף ואיפה פחות. יתקבל אישור מס (סעיף 46). הפרויקט לא גובה עמלות למעט עמלת סליקה מזערית של חברת האשראי בסך 0.5% שגם אותה ננסה לממן בנפרד”.

ההודעה נחתמת במילים הבאות: “בואו נעשה את זה שוב, גדול יותר, כי צריך אתכם עוד יותר. בהצלחה”.

מערך הסיוע כבר יצא לדרך עם מענקים מיוחדים לתושבי כפר עזה, שספג את אחת המתקפות הרצחניות והקשות: 52 תושבים מהקיבוץ נרצחו, 7 נוספים נחטפו ועוד 13 מוגדרים עדיין נעדרים.

כל אחד מהתושבים קיבל כרטיס נטען ובו אלפי שקלים של רכישת מוצרים וביגוד, כשבימים הקרובים יתרחב המערך לשאר התושבים שנפגעו פיזית, או שביתם נפגע, ופונו לבתי מלון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות