סגן שר החקלאות משה אבוטבול: ‘יצאתי לסיור ניחומים וחזרתי מחוזק מהאחדות’

ח"כ משה אבוטבול על המסע בדרום: "עין לא נותרה יבשה לראות את האלמנות הצעירות והיתומים הרכים, שלא יזכו לגדול עם אביהם יותר. יחד עם ההורים השבורים שקברו את בניהם ובנותיהם בעודם בחיים"
אריה ריבקינד
כ"ח תשרי התשפ"ד / 13.10.2023 12:23

סגן שר החקלאות, ח”כ משה אבוטבול, יצא אתמול לסיור ניחומים בדרום כדי לחזק – וחזר מחוזק.

על הנסיעה כתב בחשבון הפייסבוק שלו:

את היום התחלתי בניחומי אבלים בעיר אופקים, בהובלת ידידי סגן ראש העיר שלמה עזרן. התחלנו אצל משפחתו של עובד מד”א, הקדוש אהרן חימוב הי”ד, שנהרג בעת שנסע להציל חיים באמבולנס והותיר אלמנה וילדים.

משם המשכנו למשפחת הקדוש רס”ם אהרן פר’ג הי”ד שהוקפץ לבסיס בעקבות הטבח הנורא, ונהרג על ידי מחבלים. הותיר אלמנה וילדים.

אצל משפחתו של הקדוש בנימין רחמים הי”ד שנהרג בעת שהלך להתפלל תפילת חג ותיקין באופקים ונהרג בחדירת המחבלים לעיר. הותיר אלמנה וילדים.

אצל הקדוש סמ”ר נהוראי סעיד הי”ד לוחם בגדוד 92, חטיבת כפיר. שנהרג בקרב עם המחבלים. הותיר הורים, אחים ואחיות.

משם המשכתי לעיר נתיבות ונחמתי את בני משפחתה של פרמדקאית מד”א הקדושה עמית מן הי”ד, שנהרגה בעת מילוי תפקידה הרפואי בקיבוץ בארי והצילה נפשות רבות בעם ישראל גם בטבח הנורא, ובכלל בפיגועים רבים שהיו בשנים האחרונות.

שם גם נעצרתי להתפלל ולקרוא תהילים בציונו של הרה”צ יורם אברג’ל זצ”ל שהיום חל יום פטירתו, והעתרתי בתפילה על החולים, הפצועים, ואחינו הנתונים בשביה שישובו במהרה לביתם בריאים ושלמים.

משם נסעתי לבקר פצועים בבית החולים סורקה בבאר שבע, שטיפל במאות פצועים מתחילת המלחמה. עודדתי את הפצועים גיבורי המלחמה, ונפעמתי מסיפורי הגבורה שלהם. בנוסף חזקתי את הצוות הרפואי שמצילים חיים מידי יום.

עין לא נותרה יבשה לראות את האלמנות הצעירות והיתומים הרכים, שלא יזכו לגדול עם אביהם יותר. יחד עם ההורים השבורים שקברו את בניהם ובנותיהם בעודם בחיים. אך הגעתי לחזק ולנחם ויצאתי מחוזק, מהחוסן והחיבוק שעם ישראל מעניק למשפחות בימים וברגעים קשים אלו.

מפעים היה לראות את ארגוני החסד העירוניים והארציים כעזר מציון , חב”ד ועוד, מושיטים כיבוד וסיוע לחולים ולבני משפחותיהם .

ואנו עם ישראל, עם סגולה. זכינו להיות בישנים, רחמנים, וגומלי חסדים. עם יחיד אחד ומיוחד שינצח את המערכה בזכות הביחד שלנו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות