דרעי בישיבת סיעה: “איחוד הכוחות בממשלה ייתן כעת תקווה לציבור”

יו"ר ש"ס בישיבת הסיעה על ממשלת החירום: "הציבור רצה שמקבלי ההחלטות יהיו מאוחדים במצב הזה וזה הצליח - גם אם באופן חלקי" • "האחדות הזאת שהייתה כל כך חסרה לנו בשנה האחרונה חזרה בגלל האסון הזה"
אריה ריבקינד
כ"ז תשרי התשפ"ד / 12.10.2023 18:54

יו”ר ש”ס אריה דרעי התייחס היום (חמישי), בישיבת הסיעה בכנסת, להקמת ממשלת החירום – וקרא להתמקד כעת בלחימה ואת הביקורת להשאיר לימים שאחריה.

“אסון גדול קרה לעם ישראל, מבחינת היקף הנרצחים והנפגעים. טבח נורא. מרגע לרגע אנחנו מבינים את האכזריות. משפחות שלמות נמחקו ויישובים שלמים שרוב תושביהם נרצחו. ילדים, צעירים, מבוגרים וקשישים. יש גם מספר גדול של חטופים. אסון גדול שאף אחד לא חשב ולא חלם שיקרה”.

הוא הדגיש: “זה לא הזמן לחפש כעת אשמים אלא להתאחד ולהילחם. אנחנו כיהודים יודעים שעת צרה היא ליעקב וממנה ייוושע. אנחנו מאמינים שמהצרה הזאת עם ישראל יצמח. מפעים לראות את המתנדבים הרבים, ההירתמות, הרצון לתרום. אנשים ממש צמאים לקחת חלק. האחדות הזאת שהייתה כל כך חסרה לנו בשנה האחרונה חזרה בגלל האסון הזה”.

דרעי הוסיף: “הציבור רצה שמקבלי ההחלטות יהיו מאוחדים במצב הזה וברוך השם אתמול זה הצליח, גם אם באופן חלקי. איחוד הכוחות ייתן תקווה לציבור בימים הללו. אמרתי בכל פורום שבו הייתי: מי שרוצה לשאת בעול, שייכנס בלי תנאי. הכנסת מתכנסת היום כדי לאשר את המינויים הללו”.

לדבריו, “סיעת ש״ס כולה מגוייסת לעזרה וסיוע, איש איש בתפקידו”.

על יום הילולא של הגר”ע זצ”ל אמר: “בשבוע הבא אנחנו מציינים 10 שנים לפטירת מרן רבנו עובדיה יוסף זצ״ל. תכננו לעשות אירוע גדול מאד לזכרו, אבל המצב לא מאפשר. מחר בערב שבת נדליק נר נוסף לזכרו ולזכר כל הקדושים החיילים והאזרחים שנפלו ולרפואת הפצועים והשבת הנעדרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות