‘אל תטעו. 2023 היא לא 1943’: גלנט הציג לשרי ההגנה סרט לא מצונזר

שר הביטחון השתתף בכינוס מקוון של 31 שרי ההגנה של נאט"ו בבריסל: "אנחנו אותם היהודים, אך יש לנו יכולות שונות" • "חמאס לא יהיה קיים. נגיע עד לאחרון מבצעי ומתכנני הטבח - כל אדם שעל ידיו יש את דם ילדינו"
חרדים 10
כ"ז תשרי התשפ"ד / 12.10.2023 11:34

שר הביטחון יואב גלנט השתתף בכינוס מקוון של שרי ההגנה של נאט”ו בבריסל – והציג  בפני 31 השרים סרטון לא מצונזר של זוועות הטבח, עריפת ראשי חיילים, שריפת אזרחים והתעללות בחטופים.

“אירועים כמו שראינו ביום שבת, לא קרו לעם היהודי מאז 1945”, אמר גלנט לשרים. “נערות נאנסו באלימות, ילדים נגררו לעזה בזמן שהם מדממים. פסטיבל מוזיקה הפך למרחץ דמים חסר הבחנה, עשרות אזרחים ממדינותיכם נרצחו או נחטפו.

“השבוע ביקרתי בקיבוץ בארי, שנבנה על ידי ניצולי שואה שעבדו את האדמה ובנו קהילה לתפארת. הלכתי מבית לבית, ראיתי את גופות החלוצים שלנו, ניצולי השואה, שנשרפו בעודם בחיים וילדים נקשרו ונורו בראשם. ספגנו מכה קשה, אך אל תטעו: 2023 היא לא 1943. אנחנו אותם היהודים, אך יש לנו יכולות שונות.

“ישראל חזקה ומאוחדת בימים אלה, חיל האוויר שלנו הורס את מפקדות החמאס, מפציץ את תשתיות הטרור ומשמיד את מפעלי הנשק”, סיפר עוד גלנט לשרים. “זו מלחמה על עתידנו במזרח התיכון, אנחנו נשנה את המציאות הביטחונית והחמאס לא יהיה קיים. נגיע עד לאחרון מבצעי ומתכנני הטבח – כל אדם שעל ידיו יש את דם ילדינו. זו תהיה מלחמה קשה וארוכה, אך מדינת ישראל תנצח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות