תיעוד באל-ג’זירה: השחרור בגדר של אביטל ושני ילדים מהשבי בחג

בחג שמחת תורה נחטפו לרצועת עזה אביטל אלדג'ם מקיבוץ חולית ושני ילדיה של חברתה - ולאחר זמן קצר, ליד הגבול, שוחררו בחזרה לישראל • רשת אל-ג'זירה פרסמה את תיעוד השחרור
חרדים 10
כ"ז תשרי התשפ"ד / 12.10.2023 01:36

רשת אל-ג’זירה שידרה אמש (רביעי) תיעוד של שחרור חטופים, אישה ושני ילדים, בידי אנשי חמאס בחג שמחת תורה.

בסרטון נראים אביטל אלדג’ם, תושבת קיבוץ חולית, ושני ילדי חברתה שנחטפו לרצועת עזה – משוחררים לחופשי ועושים את דרכם בחזרה לישראל.

אביטל, תושבת קיבוץ חולית, נקלעה לסיטואציה קשה מנשוא במהלך מתקפת הפתע של החמאס. המחבלים השאירו את הילדים של חברתה עדי, שנעדרת מיום שבת, בידי אביטל, במהלך ההשתלטות שלהם על הקיבוץ.

אביטל שחזרה בכאב, בשיחה עם ניב רסקין בחדשות 12, את רגעי האימה:

“הם הוציאו אותי ואת הילדים מחוץ לבתים והובילו אותנו לגדר שעוטפת את הקיבוץ. הייתה שם פרצה והתחלנו ללכת לעזה”. בנס של ממש, רגע לפני חציית הגדר, החליטו המחבלים לשחרר אותם.

וכך סיפרה בדמעות: “הייתי בקשר עם עדי פעם אחרונה ב-11:00, בסביבות 13:30 המחבלים חדרו אליי הביתה, השכן שלי ואני התחבאנו בארון”, תיארה אביטל את רגעי האימה. “הם פוצצו את הדלת, השכן שלי נרצח, אותי הם שלפו מהארון, הביאו אותי לסלון של הבית ואז הביאו אליי את שני הילדים של עדי – אשל, בן ארבעה חודשים וחצי, ונגב לקראת גיל 4

“מאותו הרגע הם העבירו אותנו בין בתים כשהכול מסביב הרס, חורבן ושלוליות של דם – ואז הובילו אותנו לגדר שעוטפת את הקיבוץ. היה שם פרצה והתחלנו ללכת לעזה – הילדים, אני והמחבלים, כל הזמן הם אמרו לי באנגלית ‘מהר, מהר’, המשכנו, עברנו את הגדר, ראינו את הבתים שלהם”.

מטרת פרסום הסרטון, ככל הנראה, לתת מענה לביקורת הבין-לאומית על חמאס וההשוואה בינו לבין דאעש.

בעקבות פרסום התיעוד, דובר צה”ל בערבית סא”ל אביחי אדרעי הגיב: “אחרי שכל העולם ראה את פניו המכוערות של הארגון הברברי שהוציא להורג מאות ילדים ונשים חפים מפשע בטבח נורא, חמאס מפרסם סרטון תעמולה בשופרות שלו. הוא גרוע יותר מדאעש ונמשיך להכות בו בעוצמה, מבלי לעצור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות