להאמין? נחטפה לרצועת עזה, אבל בעל הדירה שלה דרש את השכירות

עם ישראל מתגייס לסייע, אבל יש גם מי שמצליח להפתיע: בעל דירה דרש משותף הדירה את השכירות של צעירה שנחטפה לעזה • ואם לא? שהמשפחה תגיע לפנות את חפציה • "הוא עדכן את בעל הבית שהיא נחטפה וציפה לאמפטיה - אלא שזה לא עניין אותו"
חרדים 10
כ"ו תשרי התשפ"ד / 11.10.2023 20:59

בזמן ששבויים נחטפו בברוטליות ואלימות קשה, ולמעלה מ-1,200 איש נרצחו באכזריות, בעל דירה החליט לדרוש את השכירות של בחורה שנחטפה לרצועת עזה.

לפח דיווח בערוץ 14, בצילום מסך שפרסם אביו של בן זוגה של החטופה, בעל הדירה דורש מהשותף שלה את השכירות, ואם לא – שיחפשו מחליפים.

“החטופה בידי החמאס מאז שבת, מתגוררת בשנה האחרונה בדירה שכורה עם שותף בשכונת הדר בחיפה”, כתב האב. “היום פנה בעל הבית אל השותף, ד’, ושאל מה עם הכסף. ד’ עדכן את בעל הבית שהיא נחטפה והודיע שהוא כמובן ישלם את חלקו בשככר דירה. ד’ ציפה לאמפטיה. אלא שאת בעל הבית זה לא עניין בכלל.

“הוא דרש את הכסף או שד’ או בני משפחתה יפנו את חפציה ושימצאו מיד דייר חלופי. לקרוא ולא להאמין. אני מתפוצץ מזעם”.

בצילום המסך כתב בעל הדירה לד’: “תחפש מחליפים”.

השותף כתב לו: “אתה מוזמן לכתוב פוסט בפייסבוק שהדיירת שלך נחטפה לעזה ואתה צריך שמישהו ימשיך לשם את שכר הדירה שלה תמורת להיכנס לחדר המבולגן והעמוס בחפצים שלה”.

בעל הדירה השיב לו: “אתה לא עושה לי טובה שאתה גר שם, שיהיה לך ברור. יש לך מחויבות על שכר דירה של 2,500 שקל, אתה יכול לדבר עם ההורים שלה על פינוי החדר”.

בעל הדירה ביקש ממנו להבין: “יש כללים ברורים בחוזה השכירות, יש ערבים שלכם”.

בעל הדירה הכחיש את הדברים בשיחה עם יואב איתיאל, כתב וואלה – וטען: “הכול שקר, אף אחד לא יודע מהחיים שלו מה היה ומה יש. כל רגע מתקשר אלי מישהו והדייר שלי על כל טלפון כזה שמתקשרים אלי יחטוף תביעה. אספתי חומר מכאן עד תל אביב. גם לי יש את הבעיות שלי. אז תעזבו אותי ותעשו מה שאתם רוצים. מי שמאמין לא מפחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות