ביידן על הנשק הסודי, 10,000 ליוו את ברונה, ומסעדת ‘האחים’ דוקטור

תור עצום של מכוניות חיכה להלוויה של עולה בודדה, שאינה בודדה. להבדיל. תורים של שעות במד"א כדי לתרום דם • סיון רהב מאיר מתמקד ברצף של שלוש ידיעות
סיון רהב מאיר
כ"ו תשרי התשפ"ד / 11.10.2023 12:23

מנסה לסכם כמה ידיעות מתוך משדר החדשות שהגשתי הלילה:

• נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן נשא נאום היסטורי בעד ישראל, בעד הטוב, בעד הצדק. מנהיג המעצמה החזקה בעולם דיבר אתמול על הזכות והחובה של העם היהודי להיות אור מול חושך, וסיפר בהתרגשות שגולדה מאיר סיפרה לו פעם מה הנשק הסודי שלנו: “אין לנו שום מקום אחר משלנו בכל העולם”.

• ברונה ולאנו היא עולה חדשה מברזיל שנרצחה על ידי חמאס.

אתמול בערב פורסמה בקשה להשלים מניין בהלוויה שלה בבית העלמין ירקון. תוך זמן קצר, עשרת אלפים (!) איש הגיעו. תור עצום של מכוניות חיכה להלוויה של עולה בודדה, שאינה בודדה.

יואב אבן דיווח על תורים אחרים, להבדיל. תורים של שעות במד”א כדי לתרום דם. ואז יונה לייבזון התקשתה לשדר מתוך ההפגנה בעד ישראל במנהטן, ונאלצה לזוז הצידה. כ-25 אלף איש הגיעו למפגן תמיכה חסר תקדים ופשוט לא הייתה קליטה.

• ואז הגיע הדיווח על יותם ואסף דוקטור, שהמסעדה שלהם בתל אביב שולחת בימים אלה אלפי מנות לצה”ל, לשטח, בהתנדבות. אבל שלשום בבסיס נבטים התברר שחיילים נשארו רעבים, כי המנות אינן כשרות.

מה עושים? הם החליטו להכשיר את המסעדה, במבצע מהיר. “החברה הישראלית לא הייתה מספיק מחוברת”, הסביר יותם את המהלך, “והחלטנו שזה ממש פיקוח נפש להתחבר מחדש”.

רגע, ואיך קוראים למסעדה שלהם? מסעדת “האחים”.

לדעתי יש פה הרבה יותר מרצף של ידיעות חדשותיות. יש פה אמת ואחווה.

• מתוך הפייסבוק של סיון רהב מאיר

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות