קורע לב: העמידה שעות פני מתה עד שהמחבלים ביצעו וידוא הריגה

אשת התקשורת מעיין אדם מבכה את אחותה מפל הי"ד שנרצחה בידי מחבלי חמאס • "מפל התינוקת שלנו התחבאה מתחת למשאית והעמידה פני מתה. שעות שהיא החזיקה מעמד ולא זזה עד שמחבלים ביצעו בה וידוא הריגה" • אדווה דדון מחדשות 12 ביקשה להתפלל על בן זוכה שנפצע קשה
דוד ליבוביץ
כ"ד תשרי התשפ"ד / 09.10.2023 17:38

סיפורים שוברי-לב על הנופלים ממשיכים להתפרסם, ביניהם זה של אשת התקשורת מעיין אדם שאיבדה את אחותה מפל הי”ד במסיבת הטבע ליד קיבוץ רעים.

“זו התמונה האחרונה, זה הטלפון שלה. רואים ומריחים ממנו את הקרב… היא הייתה המאושרת באדם, בן הזוג שלה רועי שכב לצידה, חטף כדורים בגב, ושרד לספר לנו איך היא מתה בזרועותיו”, כתבה אדם.

היא הוסיפה: “בצהרי יום שבת, מול הנוף הפסטורלי הזה, מפל התינוקת שלנו התחבאה מתחת למשאית והעמידה פני מתה. שעות שהיא החזיקה מעמד ולא זזה עד שמחבלים ביצעו בה וידוא הריגה”.

אדם מתחה ביקורת חריפה על רשויות המדינה והתנהלותן. “כמו כל משפחת השכול טרם נמסרה לנו הודעה רשמית. אנחנו תלויים בין חיים ומוות, בין תקווה וסוף העולם. שבורים, מפורקים לרסיסים, כאב שלא ידעתי שקיים. מחלו לי שלא הצלחתי לאסוף את עצמי כדי לדבר או לפעול עד עכשיו”.

“אנחנו חייבים לעצור את הדימום ולנצח. אחר כך נלקק את הפצעים”, סיכמה.

אשת תקשורת נוספת, אדווה דדון מחדשות 12, ביקשה היום להתפלל על בן זוגה, השחקן ידין גלמן, שנפצע קשה בקרב עם מחבלים בבארי.

גלמן נפגע מירי בחזהו ובידו והוא חולץ תחת אש במהלך הלחימה. חבריו ליחידה והרופאים נלחמו על חייו, הוא נותח, וכעת מצבו יציב.

תיאטרון הבימה שבו הוא משחק מסר בהודעה: “גלמן השתתף בקרב לחילוץ האזרחים ובטיהור הקיבוץ ממחבלים. הוא וחבריו הצילו משפחות רבות”.

דדון כתבה: “תודה לכולם על הדאגה. בבקשה תתפללו לשלומו ולשלום יתר הפצועים, הנעדרים והלוחמים הגיבורים שמסכנים את חייהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות