הכתב הפוליטי של גלי צה”ל: ‘טבח במשפחתי, 2 ילדים קטנים ראו הכל’

יובל שגב, הכתב הפוליטי של תחנת הרדיו גלי צה"ל תאר ביממה האחרונה את הדאגה לבני משפחתו מקיבוץ בארי - עד שעדכן שדודו נרצח יחד עם אשתו, לעיני ילדיהם הקטנים
חרדים 10
כ"ג תשרי התשפ"ד / 08.10.2023 16:38

יובל שגב, הכתב הפוליטי של גלי צה”ל, תאר במהלך היממה האחרונה את הדאגה לקרובי משפחתו מקיבוץ בארי – עד למידע הנורא כי דודו ודודתו נרצחו בידי מחבלי החמאס.

אתמול כתב שגב: “סליחה שזה הולך לאישי אבל אני פשוט מתחנן, תשלחו כל מה שאפשר לקיבוץ בארי, תכניסו טנקים, תירו מהאוויר, תצניחו חיילים, לא יודע. הבית של הדודים שלי עולה באש, הם בממ”ד עם ארבעת הילדים, סופרים את הדקות. בבקשה תעשו משהו”.

חמש שעות מאוחר יותר כתב: “אנחנו לא יודעים מה המצב של הדודים ובני הדודים בבארי. איבדנו קשר. לפני שעתיים בערך יצאו מהממ”ד כי לא יכלו לשרוד את החום, התחבאו בשיחים ליד הבית השרוף שלהם.

“ראו משם רק מחבלים בפעם האחרונה שעדכנו. לא מאמין שאני אומר את זה, אבל מקווה שהם בין בני הערובה בחדר האוכל ושהמצב לא גרוע יותר”.

היום עדכן שגב בבשורה הקשה: “אחרי שעות שהסתתרו כל המשפחה בשיח, אחד המחבלים קלט אותם. והתחיל לירות. טבח במשפחה שלי.

“שני הילדים הקטנים בני 11 ו-8 ראו הכל והצליחו לברוח. כנראה היו מאחורי אבא שלהם ולא ספגו ירי. הם עם בני משפחה בים המלח, עם מה שנשאר מהקיבוץ”.

עוד כתב: “אף אחד לא מעדכן אותנו, לא יודעים אם חטפו את הגופות. שבר”.

לסיום כתב: “אנחנו רק סיפור אחד. כל שעה שעוברת שומע על עוד הורים של עוד חבר שהלכו. על אנשים שעבדתי איתם או הכרתי מתנועת הנוער.עוד חבר ילדות של אבא. וכולם קראו, וזעקו, והיו בחיים במשך שעות. האמינו בכל ליבם שמישהו יבוא ויציל, כי הם בבית שלהם, במדינה שלהם. תודה בכל מקרה למי שניסה לסייע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות