“כולם מסתכלים עלינו”: האם ישראל תמוטט את שלטון החמאס בעזה?

ירון בלום, בכיר לשעבר בשירות הביטחון הכללי ומתאם השבויים והנעדרים, התראיין ב-103FM, וקרא למוטט את שלטונו של ארגון הטרור בעזה: "אין מנהיג חמאס אחד שצריך לחיות. בשלב ראשון אני מעריך שהשטח ייכבש"
חרדים 10
כ"ג תשרי התשפ"ד / 08.10.2023 10:03

מבצע חרבות ברזל: ירון בלום, בכיר לשעבר בשירות הביטחון הכללי ומתאם השבויים והנעדרים, התראיין הבוקר (ראשון) ב-103FM, והתייחס לתוצאות הקשות של המתקפה על ישראל.

“בוקר קשה. עדיין מוקדם מדי לדבר על נושא הטיפול בשבויים ובנעדרים, יש פה אירוע שלא היה לנו אף פעם, ובשלב ראשון חמאס צריך להבין שהוא אחראי למצבם”, ציין.

הוא קרא למוטט את שלטון החמאס: “המטרה צריכה להיות אחת – מיטוט שלטון חמאס. אנחנו נמצאים במצב שלא היה כדוגמתו ממלחמת יום כיפור ואנחנו צריכים להחזיר את ההרתעה, כולם מסתכלים עלינו. אין מנהיג חמאס בעולם שהוא חסין היום.

“השיקול צריך להיות כניסה, אם אפשר מהאוויר אדרבא. אני לא חושב שאנחנו צריכים להחזיק את השטח לאורך הזמן, אבל כן לשנות את הפרדיגמה”.

הוא הוסיף:  “בשלב ראשון, אין מנהיג חמאס אחד שצריך לחיות. השבויים זה סיפור אחר. אם אתה מכניס למשוואה את שני הגורמים יחד אז אנחנו יכולים לשבת ולא לעשות כלום. המחיר ששילמנו עד היום בבוקר הוא רב מאוד, ולכן אנחנו צריכים להיות מספיק נחושים כדי להמשיך הלאה. אין מה לעשות, אנחנו נמצאים במלחמה. בשלב ראשון אני מעריך שהשטח ייכבש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות