אחת התמונות שהופכות את הבטן: צעירה נחטפת על אופנוע לעזה

משה אור דיווח על היעדרותם של אחיו אבינתן ובת זוגו נועה - ואז התברר לו כי התפרסם סרטון של השניים מובלים לרצועה • "ראיתי בסרטון את נועה מפוחדת ומבוהלת, אני לא יכול לתאר לעצמי מה עובר לה בכלל בראש - צורחת בפניקה על אופנוע, כשכמה זבלים מחזיקים אותה"
חרדים 10
כ"ג תשרי התשפ"ד / 07.10.2023 22:20

משה אור, שאחיו אבינתן ובת זוגו של אחיו, נועה ארגמני, היו במסיבה ברעים נחשף כבר בשעות הבוקר לסרטון שבו מתועדים השניים כשהם נחטפים לרצועת עזה.

בסרטון נראית נועה על אופנוע שעליו רוכבים שני מחבלים, ולצידה אבינתן הולך מוחזק בידי כמה מחבלים.

“דאגנו וניסינו להתקשר, הטלפון שלו היה לא זמין וגם שלה”, סיפר משה בריאיון לחדשות 12. “אחרי כמה שעות יצרו איתנו קשר צוותי חירום ואמרו לנו שראו סרטון של אח שלי ושל חברה שלו נעה כשהם נחטפים לכיוון הרצועה”.

משה, שאישר לפרסם את הסרטון בתקשורת, סיפר כי לא האמין עד שראה את הסרטון בעצמו: “התחלתי באופן יזום לחפש את זה בקבוצות השונות בטלגרם. לא לקח לי הרבה זמן עד שנחשפתי, וגיליתי את זה, ראיתי בסרטון את נועה מפוחדת ומבוהלת, אני לא יכול לתאר לעצמי מה עובר לה בכלל בראש – צורחת בפניקה על אופנוע, כשכמה זבלים מחזיקים אותה ולא נותנים לה ללכת.

“אח שלי שהוא בחור גדול, שני מטר, מתאמן ארבע פעמים בשבוע, בחור באמת חזק. החזיקו אותו אולי ארבעה-חמישה, ופשוט הובילו אותם לכיוון הרצועה אני מניח”.

“זה סרטון מזעזע”, אמר משה. “אני חיפשתי אותו כי רציתי באמת לוודא שזה נכון, וקצת להפיג את הערפל שיש פה.

“יש עוד עשרות נעדרים וכרגע אין שום גורם ממשלתי מהמדינה, מישהו רשמי שמרכז את הדבר הזה, למעט מוקד 100 שהם לא עושים כלום. יש התארגנויות פרטיות של אנשים באינסטגרם ובטלגרם לרכז כל מיני שמות, ואתה רואה רשימות על גבי רשימות. מדובר בעשרות אם לא במאות אנשים שנעדרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות