סוכה גם על גג העולם: נטילת לולב ברכס ההרים הגבוה בתבל • צפו

למרות הלוגיסטיקה המורכבת מאוד להקים סוכה בהרי ההימלאיה - זה בדיוק מה שעשו שלוחי חב"ד בנאפל, הרב חזקי וחני ליפשיץ • חני ליפשיץ: "יש אנשים באמצע המסע, שלא תמיד זוכרים שחג סוכות עכשיו. אבל ברגע שהם רואים אותנו הם מייד מבקשים את ארבעת המינים"
חרדים 10
י"ט תשרי התשפ"ד / 04.10.2023 20:09

הישראלים המטיילים בימים אלו ברכס הרי ההימלאיה, רכס ההרים הגבוה בעולם, כאשר במקום שורר מזג אוויר סוער במיוחד – לא ציפו שסוכה של חב”ד תגיע גם לשם.

שמחה מקיר לקיר: מה סיפר משה ליאון לגדולי ישראל בב”ב?

“לוגיסטיקה מורכבת מאוד להקים סוכה במיקום מאתגר בהרי ההימלאיה ולהביא לשם את ארבעת המינים”, אומרים הרב חזקי וחני ליפשיץ, שלוחי חב”ד בנאפל.

לדבריהם, מטיילים רבים כבר פקדו את הסוכה הממוקמת במסלול סובב אנאפורנה, המסלול הפופולרי בקרב הישראלים.

אשת התקשורת סיון רהב מאיר, ציטטה היום ברשתות החברתיות שלה את חברתה חני ליפשיץ, שליחת חב”ד, שגילתה השנה משהו מעניין: “כולם כבר יודעים שאנשים מתכוננים מראש ובאים לבתי חב”ד בחגים. אבל אנחנו מוציאים בחג את הסוכה גם החוצה, להימלאיה. יש עכשיו סוכה אפילו בטראק של האנפורנה, כנראה במקום הכי גבוה בעולם.

“מה שמדהים הוא שיש גם אנשים באמצע המסע, שלא תמיד זוכרים שחג סוכות עכשיו. אבל ברגע שהם רואים אותנו ונזכרים – הם מתלהבים, נכנסים, ומייד מבקשים את ארבעת המינים. לפני רגע הם לא ידעו שעכשיו סוכות, אבל ברגע שהנשמה נזכרת – היא נזכרת בגדול”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות