מכה לש”ס: הבכיר שכיהן מטעמה במועצת נתיבות תומך גם במתחרה

יעקב מעלימי, מ"מ וסגן ראש העיר נתיבות מטעם ש"ס, אותה ייצג בעשור האחרון - מביע תמיכה גם במפלגת 'אחי' המתחרה, שהקים החיד״א אברג׳ל • מעלימי לחרדים 10: "אני תומך בכל החרדים שיצליחו בעזרת ה'"
ישראל יוספי
י"ט תשרי התשפ"ד / 04.10.2023 13:59

נקמה בש”ס? יעקב מעלימי, מ”מ וסגן ראש העיר נתיבות מטעם מפלגת ש”ס, לא מביע תמיכה מפורשת במפלגה אותה ייצג בעשור האחרון – ומנגד מביע תמיכה שקטה במפלגה המתחרה.

שמחה מקיר לקיר: מה סיפר משה ליאון לגדולי ישראל בב”ב?

הבחירות בנתיבות עולות שלב: לאחר הפיצול בעיר, ואי הסכמה בין ש”ס לרב חיים יוסף אברג׳ל, ראש מוסדות ‘רב פעלים’, הוקמה מפלגת ‘אחי’ בראשה הוצב שי עמר כמועמד למועצת העיר.

מפלגה זו מתמודדת ראש בראש עם המפלגה המאוחדת שס״ג.

בשמחת בית השואבה שהתקיימה ביום שני בבית הכנסת ‘משכן שי חיים’ בעיר, בראשה עמדו הרב החיד״א אברג׳ל ויו”ר הרשימה שי עמר, הביע מעלימי תמיכה פומבית במפלגת ‘אחי’ – ואמר: “להמשיך בקדושה וטהרה, כולנו. אנחנו נפעל ונמשיך לעזור בכל מה שהרב יבקש וכל דבר שירצה”.

בשיחה עם חרדים 10 אמר מעלימי: “אני תומך בכל החרדים שיצליחו בעזרת ה’, אני יושב במטה של ראש העיר יחיאל זוהר. אני לא נלחם לא בזה ולא בזה. אני לא רב לא עם זה, ולא עם זה. שיהיה לכולם בהצלחה”.

הוא הוסיף: “היינו בשמחת בית השואבה ומפורש אמרתי כולנו ביחד גם שסג וגם אחי שיהיה כוח לציבור החרדי בעיר למען החרדים. אני לא מתערב בבחירות האלו, אני במטה ראש העיר עובד ליחיאל. ותשמע שצעקו מהקהל אחדות”.

מקורבים מאוד לבית החיד”א אברג’ל אומרים לחרדים 10, כי מעלימי אכן תומך במפלגת אחי, אך מעדיף שלא לתמוך במפלגה באופן פומבי, אלא בשתיקה.

זאת לאחר שהודח מרשימת ש״ס למועצת העיר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות