אגו”י בירושלים מתחייבת: “נבצע שינוי מיידי בתחבורה הציבורית”

הלילה, בשל עומסים רבים על התחבורה הציבורית לרחבי הארץ, הוזעק יצחק מאיר ברים לבקשת נוסעים, ופעל מול משרד התחבורה והמשטרה להבטיח כי כלל הנוסעים יגיעו לבתיהם • אגו"י: "חייבים לשתף את התושבים בקבלת ההחלטות"
חרדים 10
י"ט תשרי התשפ"ד / 04.10.2023 12:40

ראש רשימת אגודת ישראל בירושלים, יצחק מאיר ברים, וחבר מועצת העיר ירושלים, יוחנן וייצמן, התכנסו עם נציגי הציבור בשכונות העיר לדון במצוקת התחבורה הציבורית ממנה סובלים התושבים.

שמחה מקיר לקיר: מה סיפר משה ליאון לגדולי ישראל בב”ב?

בפגישה השתתפו נציגי הציבור מהשכונות – אביגדור לוי, אלימלך טבצניק, יעקב ורטהיימר, ישראל מינקה, ברוך ברנדווין, ושימי בלוי, יועץ שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש.

במהלך הישיבה נחשף המצב, לפיו נציגי הציבור בשכונות – היחידים שמכירים באמת את הצרכים של התושבים – אינם שותפים לתהליכי קבלת ההחלטות בתכנון התחבורה הציבורית בעיר.

בתום הישיבה התקבלה החלטה, כי אגודת ישראל בירושלים תגבש מיד לאחר החג תוכנית עבודה לקדנציה הקרובה בתחום התחבורה, מתוך התחייבות של כלל הנציגים לפעול למימושה מיד לאחר הבחירות.

 

כמו כן, לאור הדחיפות, בכוונת הנציגים לפעול ככל יכולתם לנסות ולשפר במעט את המצב כבר בימים הקרובים, לאור העומס הצפוי בערב ובמוצאי שמחת תורה, אז צפויים להשתמש קרוב ל-200 אלף איש בשירותי התחבורה הציבורית בעיר.

הלילה, בעקבות עומסים רבים על התחבורה הציבורית מירושלים לרחבי הארץ, הוזעק יצחק מאיר ברים לבקשת הנוסעים, ופעל מול משרד התחבורה ומשטרת ירושלים להבטיח כי כלל הנוסעים יגיעו לבתיהם.

ראש רשימת אגודת ישראל בירושלים, יצחק מאיר ברים: “המצב בו תושבי השכונות בירושלים לא פקטור בקבלת ההחלטות בנושא תחבורה אינו מתקבל על הדעת. אנו מתחייבים להביא לשינוי המצב הזה במיידי. אני קורא לכל הנוגעים בדבר להתעשת ולמנוע קריסה של התחבורה הציבורית בעיר בימים הקרובים”.

סוכות בירושלים: מברכת כהנים ועד תערוכת קופסאות אתרוג • מדריך

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות