“מזכיר את גרמניה”: פעילי מחאה הרסו 3 סוכות של חב”ד בנס ציונה

שליחי חב"ד בנס ציונה גילו היום כי שלוש סוכות שהוצבו בפארקים ברחבי העיר לנוחיות התושבים, באישור העירייה, הושחתו בידי מפגיני השמאל • פעיל מחאה: "מהיום יוכל הדשא שעליו הוקמו הסוכות לשוב וללבלב" • איש תקשורת: "לא מדובר בגרמניה אבל כן מזכיר"
יוני גרין
י"ט תשרי התשפ"ד / 03.10.2023 22:51

ההצקות לבתי חב”ד בנס ציונה: ביממה האחרונה הושחתו בידי אנשי שמאל ו’פעילי מחאה’ שלוש  סוכות שהוצבו בפארקים מקומיים.

מדובר בשלוש סוכות, אותן הקימו שליחי חב”ד, באישור העירייה ובתיאום עם כל הגורמים הנוגעים בדבר, בפארקים ברחבי נס ציונה, לשימוש ולנוחות התושבים המקפידים על אכילה ושתייה בסוכה.

פעיל המחאה שהוריד את הסכך מהסוכות ולקח אותו עמו, כתב בקבוצת ‘מחאת נס ציונה’ בוואטסאפ : “שלוש סוכות שנבנו על דשאים בגן נווה ובגן חושן נפרדו ממחצלות הסכך שלהן, הודות לפעילותם הנחושה של מתנדבי ‘נ”ץ חב”ד’ (נס ציונים חרדים לבריאות הדשא)”.

הוא הסביר: “מהיום יוכל הדשא שעליו הוקמו הסוכות לשוב וללבלב, ולשמור על צבעו הירוק ומראהו המטופח. צוות ‘נ”ץ חב”ד’ הקפיד על שמירת שלמות הציוד”.

על אחד מהמחצלות נכתב בריסוס גרפיטי: “בל תשחית דשא”.

לחרדים 10 נודע כי הוגשה תלונה במשטרה.

הרב שגיא הר שפר, השליח הראשי של חב”ד בנס ציונה, אמר לחרדים 10 כי אחד מאנשי המחאה, שלפי עדותו נמנה עם מחוללי המעשה, יצר עמו קשר  וטען כי הדשא נהרס בשל הסוכות.

“הסברתי לו שהסוכות מוקמות כל שנה וכל הסוכות הוקמו באישור העירייה”, אומר השליח, “וכן הבטחתי לבדוק האם אפשר להעביר את חלקן לקרקע מרוצפת, אבל הוא כבר ‘נטל את החוק לידיו'”.

איש התקשורת אודי דוד בן דוד הגיב: “הרסו סוכות של יהודים. לא מדובר בגרמניה אבל כן מזכיר, ועוד מעודדים את הדבר הזה כמו שניתן לראות בהתכתבות”.

סוכות בירושלים: מברכת כהנים ועד תערוכת קופסאות אתרוג • מדריך

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות