“זה ייגמר בשריפת בתי כנסת?!”: הקמפיין של המועמד בבאר שבע

תמונת המפגינים שהפריעו לתפילת יום כיפור בדיזנגוף מככבת בקמפיין הבחירות של סגן ראש העיר באר שבע שמעון בוקר, יחד עם הכיתוב: "זה ייגמר בשריפת בתי כנסת, בבאר שבע זה לא יקרה"  • בוקר: "אני באמת מאמין שהם יכולים להידרדר עד כדי שריפת בתי כנסת"
חרדים 10
י"ח תשרי התשפ"ד / 03.10.2023 12:52

סגן ראש עיריית באר שבע, שמעון בוקר, שהודיע לאחרונה כי יתמודד למועצת העיר, הפיץ פלייר עליו מתנוססת תמונת מפגיני השמאל שהפריעו לתפילה ביום הכיפורים בתל אביב – תחת הכותרת: “זה ייגמר בשריפת בתי כנסת?! אני נשבע – בבאר שבע זה לא יקרה!”

בשיחה עם איליה יגורוב מ’ישראל היום’ נשאל בוקר אם הוא לא הרחיק לכת בנוגע לשריפות – וענה: “ברור, אם אתה זוכר, תמיד אמרו לגבי הבדואים שזה קומץ, תמיד טענתי שאם לא תעצרו את זה פה זה יגיע לכל הארץ, פרוטקשן ופשיעה. יש דברים שצריך לעצור אותם”.

הוא הוסיף: “אנחנו יודעים שתל אביב זו מדינת שמאל, אדם ימני קשה לו לחיות כאן. אבל זה מגיע לבית שלנו בבאר שבע, ומורידים את דגל ישראל לחצי התורן בבניין העירייה. מגיעים לבניין מועצת העיר, הם צועקים ומקללים. נזרק לי בקבוק זכוכית לחצר הבית שלי”.

בנוגע לשריפות בתי הכנסת, הוא באמת ומאמין שזה יקרה: “זאת סכנה, צריך לעצור אותם. אמרתי את זה לפני שנה, עוד כשלא היה לי קמפיין. אמרתי שהם מסוכנים וצריך לזרוק אותם ‘לקציעות’ והם מאיימים להרוג את ראש הממשלה. זה כבר לא קומץ”.

בהמשך דבריו התייחס להפגנות נגד הרפורמה המשפטית: “כל מתנגדי רפורמה לא מקבלים את תוצאות הבחירות. אני לא אומר שהם יעצרו עכשיו את החיים ויתחילו לשרוף בתי כנסת, אבל תראה – הם לא רואים בעיניים, הם רעים. אני לא מאמין שהם יהודים כבר. יהודים לא יכולים לשנוא ככה”.

הוא סייג: “ברור לי שזה לא כולם. זה מתחיל בקומץ ואנחנו רואים שיש עכשיו עליית מדרגה ואני באמת מאמין שהם יכולים להידרדר עד כדי שריפת בתי כנסת. יבוא אחד המשוגע הזה יעשה את הנגלה הראשונה ואתה תראה עוד בית כנסת נשרף, עוד סוכה נשרפת. כן בבאר שבע בעיר שלנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות