חשוד בהשחתת תמונות נשים – הורחק משתי שכונות ל-3 חודשים

בן ה-37, נצפה בשכונות בית הכרם ורמת שרת כשהוא משחית כרזות בחירות של חגית משה, המתמודדת למועצת העיר השופט הורה על הרחקתו משתי השכונות, אך הוא יורשה לעבור בהן ברכבו • חגית משה: "מקווה כי תפיסתו תרתיע את הקיצוניים שיוצאים להשחית- ולא את הנשים שרוצות להשפיע"
חרדים 10
י"ח תשרי התשפ"ד / 03.10.2023 03:53

תושב ירושלים בן 37, שנעצר ביום ראשון בחשד להשחתת תמונות נשים על גבי כרזות בחירות – הורחק משכונות בית הכרם ורמת שרת ההירה לשלושה חודשים.

לפי דיווח של שלומי הלר וינון שלום יתח באתר ‘וואלה’, החשוד נצפה כשהוא משחית את כרזות הבחירות של סגנית ראש העיר חגית משה, המתמודדת למועצת העיר,  באזור רמת שרת ובית הכרם.

בחקירתו סירב החשוד לשתף פעולה.

ביום שני בבוקר הוא הובא לבית משפט השלום, ובתום הדיון הורה השופט אלעד לנג על הרחקתו משתי השכונות. עם זאת, הוא יורשה לעבור בהן ברכבו, אולם  מבלי לשהות בהן.

סנגורו התנגד לתנאי השחרור שהציבה המשטרה וטען: “להרחיק אותו משתי שכונות בירושלים לא פורפורצינלי לא בתיק הזה ולא בתיקים אחרים חמורים פי כמה”.

חגית משה, שתמונתה הושחתה, אמרה לוואלה  על לכידת החשוד: “מברכת את המשטרה על מציאתו של המשחית. הבאתו אל הדין מחזקת במעט את התחושות הקשות שגורמות השחתות שכאלו, שנועדו להרתיע נשים מלהתמודד על מקומן בתפקידי מפתח בהנהגה הישראלית. אני מקווה כי תפיסתו תרתיע את הקיצוניים שיוצאים להשחית ולא את הנשים שרוצות להשפיע על עתידן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות