הח”כית ממרצ שדחפה להפלת בנט – מונתה לתפקיד במשרד של ש”ס

הג'וב המפתיע של הח"כית לשעבר: ג'ידא רינאווי זועבי, ששיחקה תפקיד מכריע בהפלת ממשלת בנט-לפיד בגלל ההתנחלויות - מונתה כעת ליועצת משרד הפנים בהתנחלויות • בזמנו פורסם כי ש"ס ידעו על פרישתה מראש, וכעת המפלגה היא זו שממנה אותה לתפקיד
חרדים 10
י"ח תשרי התשפ"ד / 03.10.2023 01:46

ג’ידא רינאווי-זועבי, חברת הכנסת לשעבר ממרצ שתרמה להפלת ממשלת בנט-לפיד, קיבלה באחרונה תפקיד חדש בממשלת הימין על מלא: יועצת משרד הפנים לענייני אזוריות על תקן שנמצא במעלה אדומים –  העיר שמעבר לקו הירוק.

כך דיווח הערב (שני) הפרשן הפוליטי עמית סגל בחדשות 12.

הח”כ לשעבר זועבי הדהימה בשעתו את המערכת הפוליטית כאשר הצביעה נגד חוק הגיוס ואחר כך התעקשה להצביע נגד הארכת ‘תקנות יו”ש’ בגלל התנגדותה האידאולוגית – מה שקידם את הפלת הממשלה.

בזמן אמת דיווחו העיתונאים טל שלו ויקי אדמקר באתר וואלה כי רינאווי-זועבי שיתפה והתייעצה עם ח”כ ינון אזולאי מש”ס – עמו היו לה יחסי ידידות קרובה – בטרם הצביעה נגד חוק הגיוס, והוא העביר את המידע ליו”ר ש”ס אריה דרעי, שעדכן את ראש האופוזיציה דאז בנימין נתניהו על המהלך מראש.

בהמשך נפתלי בנט ויאיר לפיד הופתעו מהפרישה של זועבי שהותירה את הקואליציה ללא רוב, עם 59 מנדטים בלבד. גם אז הח”כים משה ארבל וינון אזולאי עודכנו קודם לכן, והעדכון עבר לדרעי וממנו לנתניהו.

הפרשן סגל תהה על המינוי החדש: “צירוף מקרים קוסמי או סתם עזרה לזולת, התפקיד שקיבלה זועבי הוא במשרד הפנים של ש”ס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות