“מופע שנאה”: ‘הליברלים’ לועגים לכיסוי הראש של אשת ח”כ סוכות

גולשים המזוהים עם מחאת השמאל לעגו ברשת החברתית על הכיסוי ראש של חיה סוכות בעלה תקף: "הליברלים הנאורים סימנו מטרה חדשה - הכסר"ש של אשתי. שונאי יהדות" • הציונות הדתית: "זו לא מחאה נגד הממשלה אלא מופע שנאה נגד היהדות"
אבי כץ
י"ז תשרי התשפ"ד / 02.10.2023 12:04

מאות גולשים חילונים לעגו ברשת לכיסוי הראש של חיה סוכות, רעייתו של ח”כ צבי סוכות מהציונות הדתית, לאחר שפרסם תמונה עם רעייתו בביקור בסוכתו של חברו למפלגה ח”כ שמחה רוטמן.

אחת הגולשות לעגה: “אין לאשתך מיגרנה כל לילה? ללכת עם כזאת קונסטרוקציה זה כואב”. גולש אחר כתב: “איזה פצע יש למחופפת לידך שהיא עם תחבושת כזו? לא החבאתם שם איזה בן אוליאל?”.

וגולשת נוספת לגלגה: “המצעים על הראש שלה זה של כיתן?”

מנגד, היו מי שיצאו נגד התגובות המבישות. אחת הגולשות כתבה: “אני מתנגדת לכל הערכים שהאנשים בתמונה דוגלים בהם, ועדיין, ללעוג ללבוש של אישה רק כי הוא שונה משלכם – זה מגעיל”.

אשת התקשורת יעל צין הגיבה: “אני קוראת את התגובות לציוץ ונחרדת! הלווו. באיזה רשות אתם משפילים ככה אשה? בשם ‘הליברליזם’ המזויף. פיכס”.

הגולשת יפה טבג’ה כתבה: “למה שהיא שמה על הראש קוראים כיסוי ראש! מקווה שאנשים שכאן שמטיפים על ליברליות, וקוראים לעצמם ליברלים, מבינים שהם ממש לא ליברלים!!!”

ח”כ סוכות הגיב: “אחרי שפיצצו את תפילת כל נדרי, הרסו לילדות אירוע חג וחירבו את האפשרות לשדר מסוכה בערוץ 14, הליברלים הנאורים סימנו מטרה חדשה – הכסר”ש של אשתי. שונאי יהדות”.

מפלגת ‘הציונות הדתית’ הגיבה: “כל הקווים האדומים נחצים. אשתו של חבר כנסת מושפלת ברשתות החברתיות על ידי אנשי המחאה ‘בעוון’ כיסוי הראש שלה וראשי האופוזיציה שותקים”.

במפלגה הוסיפו: “זו לא מחאה נגד הממשלה אלא מופע שנאה נגד היהדות ומסורת ישראל”.

יו”ר המפלגה, שר האוצר בצלאל סמוטריץ’, כתב: “חיה וצבי היקרים מבקש לחזק אתכם. זו כבר מזמן לא מחאה נגד הממשלה אלא מחאה נגד מסורת ישראל. חזק ונתחזק”.

גם הח”כ הסרוג של יש עתיד, משה קינלי טור-פז, גיבה את ח”כ סוכות: “המתקפות עליך צבי סוכות בשל הכיסוי ראש של אשתך מכוערות ולא לגיטימיות. גם כשלא מסכימים יש דרך להתווכח. בטח לא באמצעות הלבוש של בת הזוג. שיהיה לכם חג שמח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות