צפו: למה פאנל ‘הפטריוטים’ נאלץ להפסיק השידור ולצאת מהסוכה?

'הפטריוטים' קיימו משדר שמח מאולפן הסוכה הגדולה שהקים ערוץ 14 • אלא שפעילי שמאל נעמדו על הגדרות והחלו להרעיש: צעקות, זמבורות ומשרוקיות • לתכנית לא נותרה ברירה אלא לחזור לאולפן בבניין • מגל: "קורא לכל מי שרוצה שנשדר מחר מתוך הסוכה - שיגיע לכאן"
אבי כץ
י"ז תשרי התשפ"ד / 02.10.2023 01:22

תוכנית ‘הפטריוטים’ שודרה הערב (ראשון) תחילה מאולפן הסוכה החגיגי שהוקם במיוחד עבור צופי ערוץ 14.

אלא שלפעילי השמאל היו תוכניות אחרות: אחרי שניסו להשתיק את הימין באמצע תפילת יום כיפור, לסגור ערוץ תקשורת ולשבש את חיי אזרחי מדינת ישראל בהפגנות, הגיעו הערב אנרכיסטים ופוצצו את שידור התוכנית.

שעות לפני התוכנית, המנחה ינון מגל העלה סרטון לחשבון הטוויטר שלו בו הודיע על השידור החגיגי מהסוכה: “אנחנו משדרים בסוכה, זה לדעתי הפעם הראשונה בהיסטוריה שמשדרים חדשות מסוכה. אנחנו אמרנו שלא נשאיר אתכם לבד בחול המועד, לא נשאיר אתכם בלי ‘הפטריוטים’, יהיה ‘הפטריוטים’ ויהיה ‘הלפיד הלילי’, ואלדד יניב חוזר, אולי עם שמות, יש אושפיזין, כל יום מגיע שם חדש אושפיזין לסוכה, תהיו איתנו, 20:45, איש בל ייעדר!”.

אלא שאז, כאמור, החלו ההפרעות.

ינון מגל: “עשרות שנים הם שלטו בתקשורת, והיום יש ערוץ אחד שלא חושב כמוהם – והם רוצים לסתום לו את הפה”.

חבר הפאנל יותם זמרי אמר: “אני אומר לבוחרי ימין פתאים, שהולכים למפלגות של בני גנץ וכאלה – אתם לא רוצים להיות במחנה של החלאות האלה שמנסחים את החוזה החדש”.

לאחר שעברו לשדר מהאולפן הקבוע, אמר מגל: “אני קורא לכל מי שרוצה שנשדר מחר מתוך הסוכה של ערוץ 14 – שיגיע לכאן להפגין מול מחאות השמאל”.

הקהל פרץ בשירת “עם ישראל חי”.

מערוץ 14 נמסר: ״אחרי שקומץ אלים מנע תפילה ביום כיפור בתל אביב, כעת מפגינים סותמי פיות למנוע שידור מסוכה. צר לנו שהיועצת המשפטית של משטרת ישראל בחרה לאפשר זאת.

“דקות לאחר שהחל השידור של התכנית ‘הפטריוטים’, החלו המפגינים להרעיש בכל דרך אפשרית: צעקות, זמבורות ומשרוקיות עד כדי כך שאי אפשר היה להמשיך את השידור והמגיש ינון מגל ושאר חברי הפאנל נאלצו לצאת לפרסומות ולעבור לשדר מתוך האולפן.

“ערוץ עכשיו 14 לא ירתע וימשיך להביא מדי יום את הטלויזיה הטובה והשמחה בישראל”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות