“פעל רבות”: רבני העיר אלעד במכתב הוקרה לראש העיר ישראל פרוש

שני רבני העיר אלעד - הגאון רבי שלמה זלמן גרוסמן והגאון רבי מרדכי מלכא -  פרסמו מכתב הוקרה מיוחד לראש העיר , לאחר פעילות החסד העניפה בערב חג הסוכות • משבחים גם את יתר פעולותיו: "בשנים האחרונות פעל רבות למען הרבות קול התורה באלעד"
חרדים 10
י"ז תשרי התשפ"ד / 01.10.2023 22:44

שני רבני העיר אלעד – הגאון רבי שלמה זלמן גרוסמן והגאון רבי מרדכי מלכא –  פרסמו מכתב הוקרה מיוחד לראש העיר ישראל פרוש, לאחר פעילות החסד העניפה בערב חג הסוכות.

במכתבם, כותבים הרבנים: “שמענו כן ראינו את גודל מפעלות החסד של ‘קרן ישראל עמך’, שהקים ראש העיר הרב ישראל פרוש, הפועל במסירות רבה לאורך כל השנה למען משפחות העיר, לסייע לכל נזקקי העיר בכל הקהילות לקבל את צרכי החג בהרחבה ובנחת”.

כמו כן מתייחסים רבני העיר לפתיחת שנת הלימודים, וכותבים כי זו ההזדמנות “להוקיר את פועלו עם פתיחת זמן אלול בכל מוסדות החינוך בעיר, תוך המשך פיתוח בתי החינוך עם מבני קבע לעשרות אלפי תלמידי העיר בכל הגילאים, לצד השכנת שקט שלום ואחווה בין הקהילות הרבות באלעד, ועוד זה חדש בא לעיר, כאשר בשנים האחרונות פעל רבות למען הרבות קול התורה באלעד, והוסיף חילי לאורייתא, אלפי בני ישיבות שבאו לשכון כבוד בעירנו – עיר הישיבות”.

רבני העיר אלעד מזכירים את מאמציו של פרוש להקמת בית עלמין למצוא מנוחה נכונה לנפטרי העיר ל”ע, בלי שעול החובות משתרג על המשפחות האבלות.

בסיום מכתבם, מברכים רבני העיר את ראש העיר “שיזכה לראות ברכה והצלחה בכל מעשי ידיו הדגולים למען תושבי העיר ולהשכנת שלום, אהבה, אחווה ורעות בעירנו אלעד המעטירה, ויראה נחת מכל יוצ”ח אמן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות