‘מוות לדתיים, רוצח’: הושחתו שלטי בחירות של הסיעה הדתית בראשל”צ

שלטי בחירות של סיעת 'מאמינים בראשון' - הושחתו • על השלטים שהושחתו נכתב: "מוות לדתיים" ו"רוצחים" הסיעה: "כואב הלב לראות גורמים המנסים בכח להביא אל העיר את המאבק בין חילונים לדתיים שמתרחש בערים אחרות"
אריה ריבקינד
י"ז תשרי התשפ"ד / 01.10.2023 21:40

הושחתו שלטי בחירות של סיעת “מאמינים בראשון” בראשות חברי מועצת העיר ונציגי הציבור המסורתי והדתי במועצת העיר, שמואל ג’מיל ונועם חדד.

סוכות בירושלים: מברכת כהנים ועד תערוכת קופסאות אתרוג • כל האירועים

על השלטים שהושחתו נכתב: “מוות לדתיים” ו”רוצחים”.

בסיעת ‘מאמינים בראשון’ הגיבו בכאב: “נקרעו והושחתו שלטים שלנו במערב העיר. כואב הלב לראות גורמים המנסים בכח להביא אל העיר את המאבק בין החילונים לדתיים שמתרחש בערים אחרות. נחצה כאן קו אדום עם הסתה לרצח נגד הציבור הדתי והמסורתי בעיר.

“אנו לא ניגרר לקו הזה. יחד נמשיך לשמור על הסטטוס קוו הנהוג בעיר מאז היוסדה לפני 140 שנה, מתוך כבוד למסורת ישראל, ולבלום כל ניסיון לשנות את המירקם העדין וההרמוניה בין תושבי העיר שחיים יחד בכבוד הדדי ובטוב ובנעימים, באהבה, במאור פנים, והכל ממקום של הערכה וכבוד מבלי לזלזל באף אחד”.

בסיעה הוסיפו: “אנו קוראים לגורמים האחראים להסתה לעצור אותה מיד. כולנו יודעים שלמילים יש כח, וזה הזמן לעצור לאלתר את ההסתה נגד ציבור שלם”.

ראשי הסיעה גם מבקשים מהציבור סיוע באיתור מבצעי הונדליז’ם: “אנו מבקשים את עזרת הציבור: כל מי שרואה מעשה כזה בזמן אמת, שיצלם את הוונדליסטים, על מנת שנוכל להגיש תלונה במשטרה ולמצות איתם את הדין.

“נמשיך לפעול בכל כוחנו למען כל תושבי העיר. חושך לא מגרשים עם מקל, חושך מגרשים עם אור, והתשובה שלנו לשנאה היא המשך של עשייה מאהבה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות