מיכאלי על מתפרעי השמאל: ‘אתם חבורה של גיבורות וגיבורים’

יו"ר העבודה תקפה את חבריה מהאופוזיציה: "פועלים כמו שבשבת ומשנים את עמדתם על פי הסקרים – אין דבר עלוב ומביך מזה. הציבור הליברלי בישראל ראוי להנהגה מובילה ולא נגררת" • העניקה עידוד לאלימות של המוחים מהשמאל - וכינתה את המתפללים בכיכר דיזינגוף 'מיסיונרים'
אריה ריבקינד
י"ג תשרי התשפ"ד / 27.09.2023 22:09

על רקע הגינויים של גנץ ולפיד: יו”ר מפלגת העבודה, ח”כ מרב מיכאלי, ממשיכה גם הערב (רביעי) לעורר מדנים ותוקפת  את המתפללים שרצו לקיים תפילת יום כיפור בכיכר דיזנגוף בתל אביב ביום הכיפורים – ונתקלו בתוקפנות שגררה גל גינויים מכל קצוות הקשת הפוליטית.

בהודעה שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה, בירכה מיכאלי את אנשי השמאל שהגיעו בערב יום כיפור להפריע ולסלק את המתפללים שהתכנסו בכיכר: “מילה לפעילות ולפעילים הליברלים שהפגינו מחוץ לפעילות המסיונרית של ארגון ראש יהודי בכיכר דיזנגוף: אני רואה את מסע הדה לגיטימציה שמנסים לעשות לכם ואני רוצה לומר לכם שאתם חבורה של גיבורות וגיבורים. אתם עומדים בראש החץ במאבק של הציבור הליברלי במדינת ישראל”.

הח”כית שהובילה את מפלגת העבודה לכישלון הגדול בתולדותיה  ולא עוברת את אחוז החסימה באף סקר – הוסיפה: “בזכות הפעילות שלכם נחשפה המזימה המסוכנת של הגרעינים התורניים. נחשף הניסיון שלהם להשתלט על הערים הליברליות בדיוק באותם הצעדים ובאותן השיטות שבהם הם השתלטו על הערים המעורבות ובשכונות שהליכוד מזניח ומבטיח לשקם כבר שנים. יבוא יום והציבור הליברלי כולו יוקיר לכם תודה”.

לאחר מכן מתחה ביקורת כלפי עמיתיה לאופוזיציה, אחרי שגינו את התקיפה מעוררת החלחלה: “ולגבי הפוליטיקאים שפועלים כמו שבשבת ומשנים את עמדתם על פי הסקרים – אין דבר עלוב ומביך מזה. הציבור הליברלי בישראל ראוי להנהגה מובילה ולא נגררת”.

בני גנץ גינה שפה רפה היום את המתפרעים: “בשם הרצון ‘לשמור כביכול על המרחב הציבורי’, ננקטה אלימות כלפי מתפללים ביום הקדוש והופרעה התפילה”.

יאיר לפיד גינה כבר אתמול: “אסור שהמראות של כיכר דיזינגוף יחזרו. יהודים דוחפים יהודים בזמן התפילה, צעקות, מריבה ביום הכי קדוש לנו. זו לא המדינה שאנחנו רוצים להיות, ולא האנשים שאנחנו רוצים להיות”.

הוא הוסיף: “אנחנו מאמינים בכל לבנו שאסור להדיר נשים במרחב הציבורי, אבל שמנו לב שלא רק גברים רצו להתפלל בהפרדה, יש גם נשים שמעדיפות את זה. אנחנו יודעים שמחיצות הן רעות, אבל עם קצת רצון טוב, האם אין פתרונות אחרים שאנחנו מסוגלים לחשוב עליהם?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות