מגיש הטלוויזיה תוקף: מפריע לכם? תפתחו תפילה מתחרה לא בהפרדה

ארז טל, מגיש הטלוויזיה מקשת 12, במתקפה על המפגינים שהרסו את תפילת יום הכיפורים: "אי אפשר לנופף בכך שתל אביב היא עיר חופשית ובאותה נשימה למנוע ממי שרוצה להתפלל בהפרדה בכיכר לעשות את זה"
אבי כץ
י"א תשרי התשפ"ד / 26.09.2023 00:39

מגיש הטלוויזיה ארז טל מגנה את חילול תפילת יום הכיפורים בכיכר דיזנגוף בתל אביב בידי אנשי השמאל.

בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו כתב טל: “נא לנשום עמוק ורק אז לקרוא: אי אפשר לנופף בכך שתל אביב היא עיר חופשית ובאותה נשימה למנוע ממי שרוצה להתפלל בהפרדה בכיכר לעשות את זה.

“אף אחד לא כופה עליכם להצטרף. מפריע לכם? תפתחו ממול תפילה מתחרה לא בהפרדה. ככה פשוט. מה הפחד? המשיחיים הערמומיים מנסים לכשף אותנו?

“אני מאמין שיש לנו חוט שידרה קצת יותר עבה וסליחה בג”צ”.

הוא הוסיף: “בואו נרד מהעץ הזה כי בן גביר כבר מתחיל לחגוג בהנאה איך נפלנו למלכודת הזאת. יש מספיק כיוונים הרבה יותר מוצדקים להפנות אליהם את זעם המחאה”.

איש הרדיו שי גולדשטיין הגיב על חילול התפילה: “מה עוד אפשר להגיד… יהודים חובשי כיפות וטליתות מסולקים בבושת פנים ממקום תפילתם, זה לא משהו שאנחנו לא מכירים. סבינו וסבתותינו סבלו מזה מידי הגויים בגולה. רדיפת היהדות והיהודים הגיע עכשיו גם לעיר העברית הראשונה.

בווידאו תראו את אותה תפילה לפני שנה בדיוק. אלפי יהודים, ביניהם חילוניים גמורים, הגיעו להשתתף בתפילה בהפרדה בדיזינגוף. מה קרה בשנה שעברה מאז, שהובילה להתנהגות המפחידה הזאת הפעם – זו השאלה החשובה. אלו שהשתתפו בפוגרום יום הכיפורים 23 לא ישאלו את עצמם מה קרה להם בשנה החולפת. הם מעבר ליכולת ההבנה של שטיפת המוח שהם עוברים. הם כבר שטופי שנאה והם רק יהפכו למטורפים יותר ויותר. הם חצו את הרוביקון ואין דרך חזרה.

“בעקבות אתמול אני מתחיל לחשוש שאהוד ברק צדק: גופות יצופו פה בירקון או במזרקה בדיזינגוף”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות