הנאום של נתניהו במערכת הכריזה: “עוד חדשות טובות בפתח”

הנוסעים בטיסת ראש הממשלה בחזרה מארה"ב לישראל הופתעו לשמוע את קולו במערכת הכריזה, כשהוא מסכם את הנסיעה המדינית • "הנאום באו"ם שודר בשידור ישיר לא רק ברשתות החדשות האמריקניות, אלא הפעם גם באופן חסר תקדים בסעודיה - גם זה סימן טוב לשנה החדשה"
אריה ריבקינד
ט' תשרי התשפ"ד / 24.09.2023 10:55

בטיסה חזרה לישראל ניגש ראש הממשלה בנימין נתניהו למערכת הכריזה של המטוס וסיכם בפני חברי המשלחת את הנסיעה – שבמרכזה הנאום שנשא בעצרת האו”ם.

“חברי המשלחת היקרים, אני רוצה להודות לכם על ביקור מוצלח. נפגשנו עם כ-20 ראשי מדינות מחמש יבשות, אני חושב שיש הרבה הישגים לביקור הזה”, אמר במערכת הכריזה.

בחשבון הטוויטר שלו סיכם נתניהו את הביקור: “פתחתי אותו בקליפורניה במפגש חשוב עם אילון מאסק ואישים מובילים בתחום האינטליגנציה המלאכותית, שתשפיע על העתיד של כולנו. בניו יורק קיימתי פגישה מצויינת עם נשיא ארה”ב ג׳ו ביידן בה דנו בהרחבת מעגל השלום, המשך להסכמי אברהם שהבאנו לפני שלוש שנים”.

נתניהו הוסיף: “כמו כן נפגשתי עם כעשרים ראשי מדינות מחמש יבשות שכולם מבקשים את קרבתנו. שניים מהם אף הודיעו על העברת השגרירות שלהם לירושלים, בשורה טובה לשנה החדשה.

“נפגשתי גם עם הנרי קיסינג׳ר ואישים רבים אחרים, כולל ראשי הארגונים היהודים בארצות הברית”, ציין. “במקביל השתתפה רעייתי במספר אירועים עם נשות מנהיגים לרבות, רעיית נשיא ארה”ב ג׳יל ביידן והתקבלה בחום על ידה ועל ידי נשות המנהיגים. אני גאה בעשייה שלה למען מדינתנו.

“אני מודה לכם על הברכות הרבות ששלחתם על הישגי הביקור ועל נאומי בעצרת האו”ם. ריגשתם אותי עד מאוד, ואני גאה לייצג בשמכם את מדינת ישראל.

הוא הדגיש: “הנאום באו”ם שודר בשידור ישיר לא רק ברשתות החדשות האמריקניות, אלא הפעם גם באופן חסר תקדים בערב הסעודית – גם זה סימן טוב לשנה החדשה.

“אמשיך לעבוד קשה כדי להביא עוד הישגים למדינה האהובה שלנו. עוד חדשות טובות בפתח. גמר חתימה טובה וצום קל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות