בן גביר נגד המפכ”ל שבתאי: “ילד קטן, כושל וחלש, שמנסה להתחנף”

לאחר שקובי שבתאי סיפר בריאיון ש"בכל פעם שהשר הלך איתי ראש בראש הוא הפסיד" - בן גביר משיב אש בשיחות סגורות: "לא מעריכים את שבתאי בארגון, הוא הפך להיות בדיחה" • בקבוצה הסודית של השר נכתב: "בשביל שנה רביעית עוד יוציא הנחיה שכל שוטר צריך להשתחוות לבן גביר"
חרדים 10
ח' תשרי התשפ"ד / 23.09.2023 20:29

מערכת היחסים בין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר למפכ”ל המשטרה קובי שבתאי  הגיעה לנקודת שפל: לאחר ששבתאי תקף בריאיון ל’ידיעות אחרונות’ את בן גביר וטען כי  “בכל פעם שהשר הלך איתו ראש בראש הוא הפסיד” – בן גביר לא שותק ומשיב אש בחזרה: “המפכ”ל כושל, ילד קטן, מנסה להתחנף”.

ב’אולפן שישי’ של חדשות 12 דווח, כי בן גביר, שמכחיש כי נפגע מדבריו של שבתאי, מספר בשיחות סגורות: “קובי ביקש ממני כמה וכמה פעמים להאריך לו את השנה הרביעית. הוא התחנף ללא הרף אבל אני לא הסכמתי. מבחינתי לא היה לו שום סיכוי לשנה הרביעית. הוא מפכ”ל כושל, לא הביא שום תוצאות. בארגון לא מעריכים אותו והוא הפך להיות בדיחה בלשכה”.

בהתכתבות פנימית שהגיעה לחדשות 12 מתוך קבוצת הווטסאפ “מעגל קרוב בן גביר”, דנים החברים בדיווח של משה נוסבאום על תיקון פקודת המשטרה, ולפיו שוטרים לא יהיו מחויבים להצדיע לשופטי עליון ושרים נוספים – חוץ מהשר לביטחון לאומי.

בן גביר כתב בקבוצה: “מישהו יכול להסביר לי מה זה הדבר הזה???”.

חיים אלבוים, מצוות הדוברות של השר, כתב: “מה הוא לא יעשה בשביל לקבל שנה רביעית…”.

חבר נוסף בקבוצה, היועץ האסטרטגי, נבו כהן, כתב: “שבוע הבא הוא עוד יוציא הנחיה שכל שוטר צריך להשתחוות לבן גביר”. חנמאל דורפמן, ראש המטה של בן גביר, סיכם: “אני אעשה איתו שיחת הבהרה, כל הסיפור הזה ילדותי מאוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות