לוין וסמוטריץ’ על הנאום: “מובילים שלום תמורת שלום” • לפיד: “עצוב”

שר המשפטים יריב לוין בירך את ראש הממשלה נתניהו על "נאומו המצויין" בעצרת האו"ם • סמוטריץ: "תודה לך אדוני ראש הממשלה על ייצוג מרשים של מדינת ישראל" • שר החוץ: "השלום לא יהיה רק עם סעודיה, יהיו עוד 6-7 מדינות נוספות שיצטרפו"
אריה ריבקינד
ז' תשרי התשפ"ד / 22.09.2023 17:38

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין בירך את ראש הממשלה נתניהו על “נאומו המצויין”, כלשונו, בעצרת האו”ם.

רוצה להשתלב בשוק העבודה בשכר גבוה? יש מסלולים מותאמים עבורך

“מובילים שלום תמורת שלום. מבצעים חזון של שלום בין ישראל לעולם הערבי. תחת הנהגתו ויחד עם חברות הטכנולוגיה המובילות בעולם, שמים את ישראל בקדמת הבמה העולמית באשר לטכנולוגיה של העשור הקרוב – הבינה המלאכותית. ממשיכים, גם השבוע, להפוך את ישראל למעצמה”.

יו”ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ בירך גם הוא על נאום נתניהו באו”ם.

“תודה לך אדוני ראש הממשלה על ייצוג מרשים של מדינת ישראל בעצרת האו”ם. יחד נביא בע”ה שלום תמורת שלום, נמשיך לשמור על ביטחון ישראל, להתיישב בכל מרחביה, ולפתח אותה ואת המזרח התיכון והעולם כולו”.

שר החוץ אלי כהן הגיב: “השלום לא יהיה רק עם סעודיה, יהיו עוד 6-7 מדינות נוספות שיצטרפו”.

מנגד, ראש האופוזיציה יאיר לפיד, התאכזב על שנאום נתניהו באו”ם לא עסק בנושאים הפנימיים של ישראל: “סיכום נאום נתניהו: מתעלם מהדרישה הסעודית להפוך למדינת סף גרעינית, מתעלם מההסכמה הפלשתינית ללכת להסכם ביניים, מתעלם מהדרישה האמריקאית לעצור את המהפכה המשטרית, מתעלם מזה שמדינת ישראל קרועה בגלל הממשלה שלו, לא מנסה אפילו לאחות את השברים ולאחד את העם. עצוב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות