בחור הישיבה שחלה בסרטן מבקש בקליפ מרגש: אדון סליחות • צפו

עם תחילת הצילומים, קיבל שמעון שיחת טלפון מהמחלקה האונקולוגית, כי עליו להגיע לקבלת טיפול כימותרפי נוסף • לאחר התייעצות, שמעון מחליט לא לוותר על המסר החשוב, ולהמשיך את הצילום תוך כדי אשפוז - כשהמצלמה מתעדת את המסע המרגש והעוצמתי
דב למל
ז' תשרי התשפ"ד / 22.09.2023 14:05

שמעון, בחור בן 20, מבחירי אחת הישיבות במרכז הארץ, אובחן שלקה במחלת הסרטן, החליט שלא לוותר, ומשתדל לשמור על סדרי הלימוד תוך כדי האשפוזים במחלקה האונקולוגית.

רוצה להשתלב בשוק העבודה בשכר גבוה? יש מסלולים מותאמים עבורך

רגע לפני אשפוז נוסף, בארוחה חגיגית בביתו של מנכ”ל רחשי לב שימי גשייד, יחד עם מתנדבי ‘המשמחים’ של הארגון, החליט שמעון לצאת אל שריד בית מקדשנו, לתפילה חרישית הבוקעת שערי שמיים,

לאחר תפילה שכולה אמונה ובטחון בהקב”ה הוחלט להפתיע את שמעון ולהגשים חלום – וכך יצאה לדרך הפקת קליפ שכולו שירה, תפילה והודיה, עם המסר שאין רע בעולם כלל.

עם תחילת הצילומים, קיבל שמעון שיחת טלפון מהמחלקה האונקולוגית, כי עליו להגיע למחלקה לקבלת טיפול כימותרפי נוסף. לאחר התייעצות, שמעון מחליט לא לוותר על המסר החשוב, ולהמשיך את הצילום תוך כדי אשפוז.

מתנדבי רחשי לב נרתמים לסייע לרצונו  של שמעון, עם הגיעו אל בית החולים כשהוא לבוש כבן מלך, מלווה במצלמה המתעדת את המסע המרגש והעוצמתי.

קרדיטים:

לחן: חנן בן ארי, ארז “איזי” שרון
מילים: חנן בן ארי, ארז “איזי” שרון, שגיא ברייטנר
מיקס קאבר: בנימין הורוביץ
מילים נוספות: יאיר אדלר
צילום, בימוי ועריכה: ניר דדון

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות