וידר רץ לראשות ב”ב: ‘אלטרנטיבה לשלטון הג’ובים והקומבינות הרקוב’

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק, הגיש את מועמדותו לראשות עיר התורה והחסידות - מול חנוך זייברט ואוריאל בוסו • "העסקנים חתמו ביניהם על הסכם ג'ובים וקומבינות חסר תקדים" • "אני מתמודד כדי לעצור את התכנית של עסקני ש"ס להסיר את המועמדות של בוסו ולסגור דיל עם זייברט"
אריה ריבקינד
ז' תשרי התשפ"ד / 21.09.2023 23:41

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו”ר סיעת הליכוד, הגיש הערב (חמישי) את מועמדותו לראשות העיר בני ברק – ויצטרף למירוץ המרתק, הכולל שלושה מועמדים, יעקב וידר מהליכוד, חנוך זייברט מיהדות התורה, ואוריאל בוסו מש”ס.

לאחר הגשת רשימת הליכוד למועצת העיר בני ברק, אמר וידר: “כולנו ראינו שהלילה העסקנים חתמו ביניהם על הסכם ג’ובים וקומבינות חסר תקדים. המשמעות היא שאם לא נילחם ונעצור אותם, הם יעלו דרמטית את הארנונה מיד אחרי הבחירות וימשיכו להחריב את העיר – ולכן אנחנו חייבים להיות הכי גדולים והכי חזקים שאפשר”.

וידר הוסיף: “בנוסף, לאחר שהתייעצתי עם תושבי בני ברק – הגשתי מועמדות נוספת גם לראשות העיר, כדי לעצור את התכנית של עסקני ש”ס להסיר את המועמדות של בוסו ולסגור דיל עם זייברט. זאת כדי להציג אלטרנטיבה לשלטון הג’ובים והקומבינות הרקוב”.

על רשימת הליכוד אמר: “רשימת הליכוד בראשותי כוללת נציגים מצוינים מכל המגזרים בעיר, אם לא נתחזק העסקנים ימשיכו להחריב את בני ברק”.

רשימת הליכוד בני ברק:

1. יעקב וידר
2. אהוד יהודה טנא
3. דוד סרצ’וק
4. יצחק אורן

כפי שדווח בחרדים 10, דגל התורה ואגודת ישראל חתמו אחר הצהרים, שעות לפני סגירת הרשימות לבחירות המקומיות, על תמיכה בחנוך זייברט – המועמד המוסכם לראשות העיר בני ברק.

ח”כ יעקב אשר ומנחם שפירא חתמו עם זייברט על התמיכה של ‘דגל’ במועמדותו, בכפוף להסכם הכולל שורת דרישות ארוכה מצד ‘דגל’, שהתקבלו במלואם על ידי אגו”י.

לפי ההבנות שהושגו במו”מ בין הצדדים, זייברט – נציג הסיעה המרכזית של חסידות גור, יהיה המועמד המוסכם לראשות העיר, ומנחם שפירא, נציג ‘דגל’, יהיה ממלא מקומו. השניים יפעלו וינהלו את העיר בשותפות מלאה. 

בהודעה מטעם דוברות ‘דגל’ נאמר: “לאחר שאגודת ישראל קיבלה את כל דרישות דגל התורה, וגדולי ישראל נתנו את אישורם – נחתם כעת הסכם בין דגל התורה לאגודת ישראל על ראשות העיר לתמיכה בחנוך זייברט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות