שרה נתניהו לנשות המנהיגים: “אסור לנו לעמוד מנגד מול סבל של ילדים”

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו באירוע קבלת פנים של הגברת הראשונה של ארצות הברית ד״ר ג׳יל ביידן: "יש לנו אפשרות לעשות דברים טובים בעולם בעיקר נגד ניצול וסחר בילדים"
אבי כץ
ז' תשרי התשפ"ד / 21.09.2023 23:01

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו השתתפה אתמול (רביעי) באירוע קבלת פנים שערכה הגברת הראשונה של ארצות הברית ד״ר ג׳יל ביידן, לכבוד רעיות ראשי המדינות – לציון פתיחת העצרת הכללית ה-78 של האו״ם.

במהלך האירוע התקבלה שרה  נתניהו בחום רב על ידי ג׳יל ביידן ושוחחה איתה מספר פעמים במהלך האירוע.

השתיים שוחחו על האתגרים וההזדמנויות למען ילדות וילדים, על העשייה למען העצמת נשים וזכויות ילדים ועל הדרכים למנוע סחר, פגיעה וסבל של ילדים בעולם.

כמו כן, דיברו שתי הרעיות על מפגשי העבר החמים והטובים ביניהן בישראל ובארצות הברית, שהותירו להן זיכרונות טובים.

שתי הרעיות שוחחו גם על הפגישה המוצלחת והחמה בין נשיא ארה״ב ביידן לראש הממשלה נתניהו.

במהלך האירוע המיוחד נפגשה רעיית ראש הממשלה נתניהו עם נשות מנהיגים רבים – ביניהן רעיית נשיא טורקיה אמינה ארדואן, שהזמינה את ראש הממשלה והגברת נתניהו לביקור בטורקיה, עם רעיית נשיא אוקראינה אולנה זלנסקי בהמשך למפגש ביניהן בירושלים לפני חודשים ספורים, ועם רעיית נשיא קפרסין פיליפה קרסרה ורעיית ראש ממשלת יוון מרווה מיצוטאקיס – שנפגשו עם הגברת נתניהו רק לאחרונה בביקור המדיני של ראש הממשלה בקפריסין.

בנוסף נפגשה רעיית ראש הממשלה גם עם רעיית ראש ממשלת בלגיה אניק פנדרס, ורעיות המנהיגים של ליטא, סורינאם, הרפובליקה הדומיניקנית, תאילנד, ומדינות רבות נוספות.

שרה נתניהו אמרה לרעיית נשיא ארה”ב  ולרעיות המנהיגים: “כנשים יש לנו את הכוח לנסות ולסייע במקומות הכואבים ביותר וכרגע אני מזהה בעיה קשה שנוגעת לסבל של ילדים, לרבות ניצול, חטיפות וסחר בילדים. עלינו לעשות הכל כדי להכחיד את התופעות הקשות הללו. אסור לנו לעמוד מנגד מול סבל של ילדים”.

לצפיה בתמונות בגודל מלא – לחצו על התמונה:
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות