רק בחיפה: הזמין ארוחה, אבל חזיר תקף את השליח וחטף את השקית

תקרית משעשעת: יצחק, צעיר בן 29 מחיפה ביצע הזמנת אוכל באמצעות חברת משלוחים, אך כשהמשלוח התעכב ברחוב שלו 20 דקות - הוא החליט לבדוק מה קרה • וזה מה שגילה
חרדים 10
ו' תשרי התשפ"ד / 21.09.2023 13:24

יצחק, בן 29 מחיפה, פרסם אתמול (רביעי) פוסט בקבוצה “רעבים ברעבך”, המונה 500 אלף חברים, בו שיתף שיחה מול חברת משלוחים באמצעותה הזמין את ארוחת הערב שלו.

הפוסט זכה ליותר מ-4,500 לייקים ו-1,000 תגובות של גולשים משועשעים אך גם המומים – ותיכף תבינו מדוע.

יצחק סיפר ל’מעריב’ על שהתרחש: “הזמנתי המבורגר ועקבתי אחר ההזמנה באפליקציה. אחרי שהמשלוח יצא אליי, ראיתי שהשליח שוהה המון זמן באזור הבית שלי בלי לזוז. חשבתי בהתחלה שהוא מעביר משלוח של מישהו אחר או משהו אבל כעבור 20 דקות, החלטתי לבדוק מה קורה מול שירות הלקוחות”.

וכך התנהלה השיחה, כששאל מדוע המשלוח מתעכב:

במענה לשאלתו, נכתב לו: “אני רואה שהשליח בדרך והוא צריך להגיע בדקות הקרובות”. יצחק, בתשובה,  ציין שהשליח “נמצא ברחוב כבר 20 דקות”.

לאחר שהנציגה בדקה מדוע המשלוח התעכב, היא התנצלה והשיבה: “דיברתי עם השליח, הוא ברחוב ובדיוק כשהוא בא לקחת את ההזמנה, חזיר תקף אותו וחטף את השקית, אני ממש מתנצלת”.

לצפיה בגודל מלא – לחצו על התמונה

יצחק שיתף את צילום המסך של התכתובת ביניהם בקבוצת הפייסבוק  תחת הכותרת: “אז מישהו פה החליט להתחזר לי על ארוחת הערב. תרעבו ברעבי”, ולא שכח להוסיף האשטאג: “לגור בחיפה”.

אחת הגולשות הגיבה: “חחחחחחחחח אמין כמעט כמו הכלב אכל לי את שיעורי הבית”. גולש אחר התלומץ: “אחד התירוצים היותר מקוריים, בתיאבון לשליח”. ואחר  הוסיף: “וואי סליחה, אבל זה מצחיק ברמות”.

בינתיים, יצחק קיבל משלוח חדש, שהפעם  הגיע אליו בשלום.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות