חזרו מאומן, פתחו את חלון החירום של המטוס – וטיפסו על הכנף

אירוע חריג בטיסה של חברת התעופה הצ'כית סמארטווינגס שנחתה בנתב"ג מקישינב עם חוזרים מקברו של רבי נחמן מאומן • במהלך ירידת הנוסעים מהמטוס, כמה מהם פתחו את חלון החירום הממוקם מעל הכנף הימנית - וטיפסו עליה • רק לאחר התערבות אנשי הקרקע הנוסעים ירדו
חרדים 10
ו' תשרי התשפ"ד / 20.09.2023 23:45

תקרית חריגה בנתב”ג: נוסעים שחזרו היום (רביעי) מאומן בטיסה של חברת התעופה הצ’כית סמארטווינגס, שנחתה בנמל התעופה ע”ש בן גוריון מקישנב שבמולדובה, הצליחו להפתיע את צוות המטוס, שכנראה חשב שראה כבר הכל.

דרמטי: אתה יכול להצטרף השבוע לחילוץ של ילד יהודי מכפר ערבי

לפי דיווח בוואלה, עם נחיתת טיסת הצ’ארטר של  חברת התעופה הצ’כית , הנוסעים החלו לעזוב את המטוס, אלא שאז, כמה מהנוסעים פתחו את חלון החירום של המטוס, הממוקם ליד הכנף,  יצאו החוצה, טיפסו על הכנף הימנית שלו ונעמדו.

האירוע הסתיים לאחר שאנשי הקרקע הגיעו לפנות את הנוסעים הסוררים – שירדו מהכנף.

היום נחשפו היקפי הפשיעה בקרב המבקרים באומן לקראת ראש השנה. לפי נתוני משרד הפנים האוקראיני – שפורסמו ב’ישראל היום’, נרשמו באומן 16 מקרים של החזקת סמים קשים כגון הרואין, 7 מקרים של הפרת סדר ציבורי וארבעה מקרים של עבירות תנועה. כמו כן נרשם מקרה מוות – חסיד בן 55 מנתיבות שהתמוטט ונפטר ביום השני של ראש השנה,  9 מקרים של אובדן מסמכים ו-43 עבירות אחרות.

בסך הכל פתחה משטרת אוקראינה 18 תיקים פליליים, 16 מהם בגין החזקת סמים או הברחתם.

השנה הגיעו לאומן 35,312 ברסלבים.  מדובר בעלייה משמעותית לעומת אשתקד, השנה הראשונה של המלחמה, אז הגיעו לאומן כ-22 אלף ברסלבים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות