בן 14 המציא “עכביש ארסי” וביצע מעשים חמורים בשכונה החרדית

נער בן 14 נעצר בחשד לביצוע מעשים חמורים בצעירות ובקטינות בשכונת בית וגן בירושלים • שיטת הפעולה: הנער פנה אליהן ואמר כי קפץ עליהן "עכביש ארסי" - ועוד בטרם הבינו כי מדובר בבדיה ביצע בהן את מעשיו • עד כה מיוחסים לתוקף הצעיר 5 אירועים, בהם פעל באותה השיטה
חיים טוויל
ה' תשרי התשפ"ד / 20.09.2023 15:05

המציא ״עכביש ארסי״ וביצע מעשים חמורים: המשטרה עצרה שלשום נער חרדי בן 14, החשוד בביצוע מעשים חמורים בצעירות וקטינות שצעדו ברחוב בשכונת בית וגן בירושלים.

מספר נוסעים יחד? זה מה שצריכים לעשות בעת המעבר בכניסה לדנקל!

על פי החשד, לחלקן סיפר כי יש עליהן עכביש ארסי, ועוד בטרם הבינו כי מדובר בבדיה, שלח את ידיו ותקף אותן.

במשטרה פועלים כעת לאתר קורבנות נוספים שנפלו למעלליו של הנער, שנחקר בימים האחרונים במשטרה.

הנער נעצר ביום שני השבוע לאחר שבוצעו מגוון פעולות חקירה, בעקבות תלונות שהוגשו בשבועות האחרונים נגדו בתחנת המשטרה. במסגרת חקירתן של התלונות, נקשר החשוד גם למעשה נוסף שארע בתחילת השנה, בשל דפוס הפעולה הזהה והייחודי שבו נחשד.

מוקדם יותר השנה הוגשו במשטרה שתי תלונות, כשאחת מהן על מעשה חמור כלפי קטינה בסמוך לביתה, בעת ששבה מבית הספר.

על פי החשד, הנער עקב אחריה עד לפתח בניין מקום מגוריה, שם ביצע בה מעשה חמור. בעקבות כך, החלה חקירה והחשוד במעשה נעצר לחקירה.

לאחר שהושלמה חקירתו במשטרה, הועבר תיק החקירה לפרקליטות.

אלא שבשבועות האחרונים הוגשו במשטרה שלוש תלונות נוספת מצד צעירה ושתי קטינות, שסיפרו כי בעת שהלכו בשכונה הבחינו בצעיר שהחל ללכת בעקבותיהן. גם במקרים אלו על פי החשד, פנה אליהן החשוד ושאל לגבי כתובת או משפחה באזור.

באחד המקרים, הזהיר את הקורבן כי יש עליה “עכביש ארסי” והחל לשלוח את ידיו לעבר גופה, תוך שימוש בכוח שנועד לגבור על התנגדותה, וביצע כלפיה מעשים חמורים. במקרים האחרים ביצע את המעשים לאחר אותה פניה על “עכביש ארסי” – ואז נמלט.

בעקבות תלונות אלו ומגוון פעולות חקירה שבוצעו, החשוד נעצר שוב לחקירה, בגין מעורבתו בחמשת המקרים שצויינו, במטרה למצות עמו את הדין.

חקירת המשטרה עודנה מתנהלת, וחוקרי תחנת מוריה בוחנים האם ישנם מקרים נוספים שטרם דווחו למשטרה ובעלי אותם מאפיינים או דפוס פעולה זהה.

“ככל וישנן קורבנות שכאלו שהוטרדו באופן דומה על ידי החשוד באזור ירושלים, הן מתבקשות לפנות לתחנת המשטרה ולדווח על כך בהקדם”, אומרים במשטרה.

רוכשים באשראי? הכירו את הכרטיס הכי בטיחותי שגם מחזיר לכם כסף!

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות