ברק: אנשים יאבדו את חייהם בהפגנות • הליכוד: ממשיך להסית לרצח

ראש הממשלה לשעבר באמירות קשות בריאיון לרשתCBS האמריקנית: "נגן על ישראל כדמוקרטיה וננצח את הקרב הזה. נביא לזה סוף - לא משנה מה המחיר" • הליכוד: דורשים מגורמי אכיפת החוק לשים סוף להסתה הפרועה שלו
חרדים 10
ה' תשרי התשפ"ד / 20.09.2023 14:11

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק,  סבור כי המחאות של השמאל נגד הממשלה יסתיימו באובדן חיים של בני אדם.

איך ליהנות מיתרון רכישה באשראי בלי להסתכן בגניבת כסף או זהות?

בראיון לרשת CBS האמריקנית, אמר ברק: “אנחנו בדרך למרי אזרחי לא אלים. נחסום את הניסיון שלהם, נגן על ישראל כדמוקרטיה וננצח את הקרב הזה. זה אולי ייקח זמן, יהיו עליות ומורדות וחלק מהאנשים יאבדו את חייהם בדרך, אבל נביא לזה סוף, לא משנה מה המחיר”.

מי שהיה ראש הממשלה הכושל בתולדות ישראל, התייחס לממשלת נתניהו שנבחרה ברוב גדול – וקבע: “הממשלה של נתניהו לא לגיטימית. הוא נואש ומבודד, נמצא מחוץ לפוקוס ולא מאוזן. הממשלה לא חוקית. החברים בה מנסים לשנות את השיטה”.

ברק ציין, כי “הממשלה בישראל מוגבלת ולא יכולה לפגוע בזכויות של מיעוטים, להט”בים ונשים – והם מנסים לשנות את זה. לא ניתן לזה לקרות”.

בהמשך הוסיף: “בניגוד לכל האזהרות, אני בטוח שלא תהיה מלחמת אזרחים. לנתניהו אין חיילים ואין לו רצון או יכולות לעשות את זה”.

לדבריו, הרפורמה המשפטית “תהרוס את הדמוקרטיה הישראלית. לא נהפוך לדיקטטורה דה-פקטו, אנחנו לא הולכים לתת לזה לקרות. אנחנו מגנים על הדמוקרטיה”.

הוא השווה את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ושר האוצר בצלאל סמוטריץ’ ל-Proud Boys, ארגון ימני קיצוני ונאו-פשיסטי שהוגדר כארגון טרור וחבריו הורשעו בהסתערות האלימה על גבעת הקפיטול.

“נתניהו לקח את ‘הנערים הגאים’ והפך אותם למנהיגים, אחד לשר האוצר ואחד לשר לביטחון לאומי”.

הליכוד הגיב:

מוביל הפגנות השמאל אהוד ברק שהבטיח הרבה לפני הרפורמה המשפטית ש״גופות יצופו בירקון״, ממשיך להסית לרצח ואומר היום ש״אנשים יאבדו את חייהם בהפגנות״. זאת לא מחאה נגד הרפורמה המשפטית, זאת רק מגלומניה אישית של אהוד ברק להפיל את ממשלת הימין ולחזור להיות ראש ממשלה בכל מחיר – כולל במחיר חייהם של אזרחים ישראלים. אנו דורשים מגורמי אכיפת החוק לשים סוף להסתה הפרועה של אהוד ברק.

 

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות