סון הר-מלך על בן אוליאל: “צדיק קדוש שסובל למען עם ישראל”

בן אוליאל הורשע ברצח שלושת בני משפחת דוואבשה • בקמפיין גיוס כספים, הביעה בו הח"כית תמיכה מלאה: "יודעת שהוא חף מפשע. ‏הרוצח האמיתי, הבזוי והמנוול, של בני משפחת דוואבשה מסתובב כעת חופשי" • "זדורוב זוכה אחרי 17 שנה, מקווה שאצל עמירם זה ייקח פחות זמן"
אריה ריבקינד
ה' תשרי התשפ"ד / 19.09.2023 22:04

חברת הכנסת לימור סון הר-מלך מעוצמה יהודית השתתפה אתמול (שני) בכנס ‘מטה צדק לעמירם’ – שנועד לסייע לעמירם בן אוליאל שהורשע ברצח בני משפחת דוואבשה בכפר דומא – במהלכו גויסו כמעט חצי מיליון שקלים.

אל תידחפו: איפה עומדים בתחנות של ה’דנקל’ כשמחכים לרכבת?

סון הר-מלך הבהירה בדבריה, כי היא אינה תומכת ברוצח, אבל היא משוכנעת כי בן אוליאל לא ביצע את הפשע.

“אני יודעת שהוא חף מפשע, אני חושבת שהוא סובל בשביל כל עם ישראל”, אמרה. “הייתי אצל עמירם והצדיק הזה, הצדיק הקדוש הזה, באמת, לא רק שהוא לא מוכן, אני מביאה איתי עוד גבר שיהיה באותו חדר איתו, שאני רק אעמוד מאחוריו ואסתתר. אף סוהרת, כשהוא עובר במסדרון, אף סוהרת לא נמצאת. וזה כל כך יפה בעיניי, הקדושה הזאת והשמירה הזאת, וזה רק מספר באמת מי האיש”.

סון הר-מלך הוסיפה: “אני לא תומכת ברוצח – אני יודעת שהוא חף מפשע. האיש הקדוש הזה, שבאמת אני חושבת שהוא סובל שם בשביל כל עם ישראל”.

לאחר פרסום דבריה הבהירה סון הר מלך: “‏כן, אני מאמינה שעמירם בן אוליאל חף מפשע ושההודאה שלו הוצאה בעינויים שאף אחד לא היה עומד בהם. ‏ואם אתם רוצים הוכחה לרדיפה, תראו את ההתעקשות להשאיר אותו 8 שנים בבידוד, סנקציה שאין לה תקדים”.

היא הזכירה: “‏פיקפקו גם בחפותו של זדורוב והנה הוא זוכה אחרי 17 שנה ואחרי פסק דין חלוט בעניינו. אני רק מקווה שאצל עמירם זה יקח פחות זמן”.

לדבריה, “‏הרוצח האמיתי, הבזוי והמנוול, של בני משפחת דוואבשה מסתובב כעת חופשי. והאדם הלא נכון כלוא. אני קוראת למערכות אכיפת החוק לעשות כל שלאל ידם כדי למצוא את המפלצת הנתעבת שביצעה את הפשע נגד האנושות (הנוגד כמובן את היהדות), ולעשות משפט צדק”.

על בן אוליאל נגזרו שלושה מאסרי עולם ועוד 20 שנות מאסר נוספות. לאורך רוב תקופת מאסרו נמצא בן אוליאל בבידוד וערעורו לעליון לאחר ההרשעה נדחה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות