אמסלם: “נמשיך ברפורמה, גם בדרום אפריקה הלבנים הפסידו בסוף”

השר דוד אמסלם במסר למפגינים: "לא נהיה שוב סוג ב'" • על לפיד: "פרחח, מכונת רעל רדיואקטיבית. במקום לשרת בצה"ל - ניגן במועדונים ושתה בירה. הבן אדם חושב ש-M16 זה סוג של מסטיק" • על היועמ"שית: "בזמן שקראו לי נאצי - הגברת מיארה עשתה פן, לא שומעת ולא רואה"
חרדים 10
ד' תשרי התשפ"ד / 19.09.2023 14:31

דודי אמסלם, השר לשיתוף פעולה אזורי, שר במשרד המשפטים והשר המקשר בין הממשלה לכנסת, תקף היום (שלישי) בחריפות את האופוזיציה במהלך דיון בכנסת – והעביר מסר למפגיני השמאל. “אנחנו נמשיך ברפורמה בגלל שהיא נחוצה למדינת ישראל”.

איך ליהנות מיתרון רכישה באשראי בלי להסתכן בגניבת כסף או זהות?

הוא בטיח בח”כים מהאופוזיציה: “אנחנו לא נהיה שוב סוג ב’, אנחנו לא בדרום אפריקה. גם אם נצטרך להיאבק אתכם עד הסוף, לי אין יאכטות בהרצליה, אין לי בניינים בעזריאלי. אנחנו מגנים על בעלי הכסף ואתם עוד משפילים אותנו? אני עשיתי מילואים כדי שתשמרו על המיליארדים שלכם. כשהימין ייצא להפגנות אתם תישארו בבתים. גם בדרום אפריקה, בסוף – הלבנים הפסידו. אנחנו לא נהיה סוג ב’ אף פעם”.

הדיון המיוחד נערך סביב חוק יסוד לימוד תורה.

במהלך נאומה של חברת הכנסת מירב בן ארי מ’יש עתיד’, אמסלם כינה אותה “חרפה” – והיא ענתה: “מה נתנו לך? את הגרעין האיראני? לא. שיתוף פעולה אזורי? שר מקשר? במה אתה מתפאר, איזה הישג מרשים הבאת לממשלה? הוא איים על ראשת רשות החברות? דודי אמסלם ישב בבית ונלחם למען המזרחים, אמר למען האמסלמים והביטנים בסוף מה יצא? אני במקומך לא הייתי נכנסת למקום הזה”.

אמסלם  מתח בדבריו ביקורת על היועצת המשפטית לממשלה, שלטענתו פועלת באופן של איפה ואיפה בהתבטאויות של שקמה ברסלר, ממנהיגות המחאה, נגדו: “בזמן שהאדמו”רית שלכם שקמה ברסלר קוראת לי נאצי, הגברת מיארה עושה פן – לא שומעת ולא רואה, כלום”.

גם יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד, שקרא לו בראיון “מורד”, ספג ביקורת מאמסלם: “הוא פרחח, לא שירת בצה”ל. מכונת רעל רדיואקטיבית. לי הוא קורא מורד ובוגד? לאמסלם? במקום לשרת בצה”ל הוא ניגן במועדונים ושתה בירה, הבן אדם חושב ש-M16 זה סוג של מסטיק”.

 

 

כאשר  השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר עלה לנאום בדיון על פשיעה בחברה הערבית,  יצאו חברי האופוזיציה מהאולם – והוא הגיב: “החוצה, החוצה! תראו את התמונה, שמדברת את הכל, כאילו אכפת להם מהנרצחים בחברה הערבית. אתם גזענים, צאו החוצה המקום שלכם לא כאן”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות