באלה ושוקר ולא הפסיקו על אף התחנונים: אישום נגד 4 מהתוקפים מפ”ת

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד ארבעה נערים בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש• לשניים מהם מיוחסת גם עבירת איומים • על פי האישום, אחד מהם קבע עם הנער שהותקף בגן הציבורי - והארבעה תקפו אותו ודרשו כתובת של נער אחר
חרדים 10
ג' תשרי התשפ"ד / 18.09.2023 15:52

פרקליטות המדינה הגישה היום (שני) כתב אישום נגד ארבעה נערים, בני 16-17 מפתח תקווה וראש העין, שהשתתפו בלינץ’ שבוצע בגינה ציבורית בנער. האישום הוגש בגין תקיפה שגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות, פציעה בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות.

דרמטי: אתה יכול להצטרף השבוע לחילוץ של ילד יהודי מכפר ערבי

מכתב האישום עולה, כי על רקע סכסוך קודם, קבע אחד הנאשמים להיפגש עם המתלונן בגן בפ”ת והצטייד באלה. כשהגיע המתלונן, החלו הנאשמים להכות בראשו, פניו, וגופו בבעיטות, אגרופים, אלה, ואחד הנאשמים אף הכה אותו בקרש.

הנאשמים הכו אותו, תוך שהם צועקים עליו ודורשים שימסור להם כתובת של קטין נוסף.

על פי האישום, המתלונן ניסה לחמוק מהמכות, אבל שניים מהנערים התוקפים המשיכו להכות אותו ולצעוק שייתן להם את כתובת הקטין. בשלב מסוים נצמד הנער לגדר במקום בניסיון להימלט, והנער עם האלה הצמיד אותה לצווארו ואיים עליו “רד לרצפה”, תוך שנער אחר ממשיך להכות אותו.

למרות שהתחנן שיפסיקו ודימם מהמכות, המשיכו שניים מהנערים להכות אותו כשאחד מהם גם מצלם אותו, כדי להשפילו.

בשלב מסוים, כשהנער המותקף כרע על ברכיו, חשמל אותו אחד הנאשמים בשוקר חשמלי. הנער נאנק מכאבים וזעק שאינו יודע את הכתובת. הנערים המשיכו להכות אותו בסטירות ובעיטות, תוך שהם מונעים ממנו לקום, מצלמים, ומחייבים אותו לומר על עצמו אמירות מבזות.

לשניים מהנערים מיוחסת גם עבירת איומים.

כמו כן,  הוגשה בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.

אמו של אחד מהנערים אמרה ל’כאן חדשות’ לאחר חשיפת הפרשה שטלטלה את המדינה, כי לא ידעה על הסכסוך בין הנערים. “קיבלנו את הידיעה על זה בהפתעה גמורה”.

לפי דיווח בחדשות 12, בערב ראש השנה הודיעה המשטרה בדיון בביהמ”ש כי סיימה לחקור את האירוע הקשה, וכי יוגשו כתבי אישום נגד הארבעה בגין תקיפה חמורה של קטין.

אחרי הודעת המשטרה על סיום החקירה, בתום הדיון, החליטה השופטת להאריך את מעצר החשודים ב-4 ימים.

בשלב הזה, הוריהם קמו והחלו להתפרץ לעברה ולקלל אותה. בין היתר אמרו ההורים: “כבודה, אני רק רוצה לאחל שתהיה לך שנה שחורה”. הורה אחר אמר לה: “שהילדים שלך יעברו את מה שעבר על הילדים שלנו”.

משמר בית המשפט הוקפץ לאולם הדיונים והוציא בכוח את ההורים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות