הלשכה פרסמה ‘הבהרה’ – וגוטליב רתחה: אולי די? על מה מתנצלים?

בעקבות הסערה בשמאל: לשכת ראש הממשלה פרסמה הבהרה לביקורת שהטיח במפגינים נגדו • הלשכה: "הכוונה ב'חוברים' - שישראלים יפגינו במקביל לתומכי אש"ף בזמן הנאום, דבר שלא קרה מעולם" • טלי גוטליב: סופסוף נתניהו אומר למוחים שמחרבים את המדינה את האמת בפנים
אריה ריבקינד
ג' תשרי התשפ"ד / 18.09.2023 12:39

לשכת ראש הממשלה פרסמה הבוקר (שני) הבהרה לביקורת הנוקבת שמתח נתניהו על מפגיני השמאל הצפויים למחות נגדו במהלך ביקורו בארה”ב.

רוכשים באשראי? הכירו את הכרטיס הכי בטיחותי שגם מחזיר לכם כסף!

“כשראש הממשלה השתמש במילה ‘חוברים’, הוא התכוון לעובדה שבזמן שראש ממשלת ישראל ייצג את מדינת ישראל בבימת האו”ם יפגינו במקביל לתומכי אש”ף וה-BDS – אזרחים ישראלים – דבר שלא קרה מעולם” הבהירה הלשכה.

“יש לקוות שהמפגינים הישראלים ייקחו לפחות כמה דקות להפגין גם נגד אלא ששוללים את זכות קיומה של מדינת ישראל”.

ח”כ טלי גוטליב מהליכוד התרגזה: “והפעם לשכת רוה״מ בעוד הודעה מיותרת. אולי די? על מה אתם מתנצלים? סופסוף רוה״מ נתניהו אומר למוחים שמחרבים את המדינה מבפנים ומבחוץ את האמת בפנים ואתם ממהרים להוציא הסברים מלטפים?? נתניהו לא זקוק לכם שתסבירו אותו. גם אני לא”.

ראש הממשלה אמר טרם ההמראה לארה”ב: “שום דבר לא מפתיע אותי. מי שמארגן את המחאה הזאת מצויד בכסף רב. אלה הפגנות ממומנות ומאורגנות שפורמות את כל הגבולות. הן הביאו לכך שחסימת צירים זה דבר נורמלי, שהטרדות אלימות של אנשי ציבור זה דבר לכאורה נורמלי, שסרבנות זה דבר נורמלי. לכן כשהם הולכים ומוציאים את דיבתה של ישראל בפני האומות זה גם נראה להם נורמלי. לי זה לא נורמלי, כשהייתי ראש אופוזיציה מעולם לא עשיתי את זה”.

נתניהו הוסיף: “זו הפעם ה-12 לדעתי שאני הולך להופיע באו”ם כראש ממשלה, תמיד היו הפגנות לטובת ישראל ונגד ישראל. אבל הפעם אנחנו רואים הפגנות נגד ישראל על ידי אנשים שחוברים לאש”ף, איראן ואחרים. שום דבר כבר לא מפתיע, אבל זה לא ימנע ממני לייצג את ישראל בגאון ובצורה הטובה ביותר עבור כל אזרחיה”.

יו”ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ’, גיבה את דברי ראש הממשלה. “פעם היתה כאן ממלכתיות. היה ברור שמתווכחים ומפגינים בבית אבל כשראש ממשלה יוצא בשליחות כולנו לייצג את ישראל בחו”ל כולנו מגבים אותו”.

לדבריו, “המפגינים בחו”ל הם אכן פעילי BDS שפוגעים בישראל והתמיכה שהם מקבלים מגנץ ולפיד מוכיחה שגם הם חצו את כל הקווים האדומים והפכו לאופוזיציה למדינה, תתביישו לכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות