למרות אזהרות המסע: חבר כנסת מהליכוד נסע “לרבי נחמן הקדוש” באומן

חבר הכנסת אליהו רביבו, המזהה עצמו כחסיד ברסלב, טס לאומן - למרות אזהרת המסע לישראלים, מכיוון שמדובר באזור מלחמה • בברכה שהפיץ לקראת החג כתב: "כאן מאומן אצל רבי נחמן הקדוש, מבקש לברך אותך באופן אישי ומיוחד"
חרדים 10
כ"ט אלול התשפ"ג / 15.09.2023 11:42

ח”כ אליהו רביבו מהליכוד נסע לאומן שבאוקראינה לקראת ראש השנה. זאת על רקע אזהרת המסע הכללית לישראלים שבכוונתם להגיע למדינה.

בברכה לקראת החג שהפיץ רביבו הוא כתב: “כאן מאומן אצל רבי נחמן הקדוש, מבקש לברך אותך באופן אישי ומיוחד בכל האיחולים שרק ניתן להתפלל עליהם”.

ראש הממשלה נתניהו פרסם, כזכור, הודעה שבה אמר שהנוסעים לאומן יהיו ערבים לביטחונם האישי שכן מדובר באזור מלחמה.

בשיחה שקיים בתחילת השבוע עם הנשיא זלנסקי, הציגו הנשיא האוקראיני וצוותו לנתניהו את הקושי באבטחת החסידים באומן, וטענו כי הם לא יוכלו לערוב לביטחונם של הברסלבים מול טילים רוסיים או מל”טים איראניים, אם ישוגרו לעבר אומן.

זלנסקי אמר לנתניהו במהלך שיחת הטלפון: “יש בעיה של מקלטים, המקלטים באומן יכולים לאכלס עד 11,000 איש בלבד, ייתכן שניאלץ להגביל את מספר הנכנסים לאומן רק ל-11,000”.

הוא הדגיש: “בגלל התוקפנות של רוסיה והאיום המתמיד של התקפות טילים רוסיים ומזל”טים איראניים, העלייה לרגל השנה תלווה בסיכונים ביטחוניים גבוהים. זהו אתגר ביטחוני שדורש תגובה דחופה משותפת”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות