וידר לתושבים: להתמודד לראשות העיר כדי לרסק ‘הדיל המושחת’?

חבר מועצת העיר בני ברק תוקף את ש"ס ויהדות התורה - וטוען: יש ניסיון לסגור 'דיל', שיכלול הסרת מועמדותו אוריאל בוסו, לצד חלוקת ה"שלל" העירוני ביניהם, כדי שזייברט ייבחר כמועמד יחיד • פנה לתושבים: האם להתמודד ולהציג אלטרנטיבה לשלטון הג'ובים והקומבינות?
אריה ריבקינד
כ"ט אלול התשפ"ג / 14.09.2023 23:46

הבחירות הסוערות בבני ברק: יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו”ר סיעת הליכוד בעיר, תוקף הערב (חמישי) במילים קשות את ש”ס ויהדות התורה וטוען כי יש ניסיון בין הצדדים לסגור ‘דיל’, שיכלול את הסרת מועמדותו של אוריאל בוסו לקראת הבחירות, לצד חלוקת ה”שלל” העירוני ביניהם – ולהוביל לבחירתו של זייברט כמועמד יחיד.

אל תידחפו: איפה עומדים בתחנות של ה’דנקל’ כשמחכים לרכבת?

בדף הפייסבוק שלו כתב וידר לתושבי בני ברק – כי הוא “ישמח לשמוע את דעתם, האם נכון להתמודד לראשות העיר, במטרה לרסק את הדיל המושחת ולהציב אלטרנטיבה של יושר ואמונה לשלטון הג’ובים והקומבינות“.

וכך כתב בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו:

בני ברק בסכנה!

היום עסקני ג’ וש”ס התכנסו שוב לדיון בדיל המכוער, שכולל את הסרת המועמדות של בוסו לפני הבחירות, לצד חלוקה מפורטת של ה’שלל’ העירוני בין העסקנים. עדיין אין הסכמות ביניהם, אבל כשהם יגיעו להסכמות – כולנו, כל התושבים, נשלם על זה ביוקר, כי הם שוב יעלו את הארנונה כדי לממן עוד ג’ובים ועוד קומבינות.

אבל גרוע מזה – זייברט יישאר מועמד יחיד ויזכה בראשות העיר. זו בשורה משמחת לעסקנים – שתהיה חמש שנים של סבל נורא לתושבים.

אסור לאפשר לזה לקרות ואסור לסמוך על עסקני ש”ס. עסקני ש”ס הם האחראים על התשתיות ועל ניקיון העיר – והחריבו את כל מה שנגעו בו. בניגוד לספינים שמפיצים יועצי התקשורת של ש”ס, בישיבת מועצת העיר בשבוע שעבר נציגי ש”ס הצביעו בעד המינוי של זייברט למחליף זמני של ראש העיר.

לפני חמש שנים התחייבתי שאייצג אתכם בכבוד ואותי לא יקנו – וקיימתי.

נלחמתי יום יום, בהתנדבות מלאה, בשליחותכם. היחיד מול כולם. נגד חגיגת הג’ובים והקומבינות בעירייה, בזמן שעסקני ש”ס לוקחים בה חלק, מצביעים פעם אחרי פעם בעד כל ג’וב וכל קומבינה, ופועלים בשיתוף פעולה מלא עם זייברט ושפירא.

אחרי שקיבלתי את האישורים הפורמליים, אנחנו צריכים להחליט האם נכון שלצד ההתמודדות של הרשימה שלנו למועצת העיר, נרסק את הדיל המכוער ונציג אלטרנטיבה של יושר ואמונה לשלטון הג’ובים והקומבינות – באמצעות מועמדות גם לראשות העיר.

אשמח לשמוע את דעתכם ובעזרת ה’, ובעזרתכם, נעשה ונצליח!

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות