אישום: חרדי תקף פעיל שהפגין נגד רבני ישיבה שביצעו מעשים חמורים

שמואל טופיק, תושב ירושלים בן 21, מואשם בתקיפת פעיל חברתי חרדי מבוגר שהפגין לפני שנה מול ישיבת 'באר יהודה' שבירושלים - נגד שני אחים מרבני הישיבה, החשודים בביצוע עבירות של מעשים חמורים בתלמידיהם • חטף כרוזים, שלף סכין יפנית - ותקף את המפגין
חיים טוויל
כ"ח אלול התשפ"ג / 14.09.2023 19:22

פעיל חברתי חרדי שהפגין לפני שנה מול ישיבת ‘באר יהודה’ שבירושלים – נגד שני אחים מרבני הישיבה, החשודים בביצוע עבירות של מעשים חמורים בתלמידיהם – הותקף באלימות.

אל תידחפו: איפה עומדים בתחנות של ה’דנקל’ כשמחכים לרכבת?

לפי דיווח של שלומי הלר ב’וואלה’, היום (חמישי) הואשם שמואל טופיק, תושב העיר בן 21, וקרוב משפחתם של רבני הישיבה – בתקיפה.

על פי כתב האישום, ביום 28.8.22 בשעה 14:00 לערך, התארגנה מחאה מול ישיבת ‘באר יהודה’ ברחוב חכם עזרא עטיה 4 בירושלים, בהשתתפות פעילים חברתיים. “באותן הנסיבות, הגיע הנאשם למקום, הבחין בכרוזים אשר היו מונחים בתא המטען של רכב המתלונן, אשר היה פתוח, נטל אותם וניסה לברוח מהמקום. המתלונן בתגובה הבחין במעשה הנאשם וניסה למנוע ממנו לקחת את הכרוזים והשניים נאבקו.

“לאור המתואר ועל מנת להפריד בין השניים, התיזה הפעילה מים לעבר פניו של הנאשם. כתוצאה מכך נסוג הנאשם אחור והוציא מכיסו סכין יפנית כתומה. בתגובה לכך, בעט המתלונן באוויר לכיוון הנאשם וזאת על מנת להרחיקו. הנאשם, בעודו מחזיק את הסכין, התקרב למתלונן, לקח את חפציו אשר נפלו ארצה מהמאבק וברח מהמקום.

“כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו למתלונן חבלות בדמות שריטות בפניו בצד שמאל, שטפי דם תת עוריים באמה ימין, רגישות באזור האחורי של מרפק ימין, שטפי דם תת עורי ורגישות בברך ימין.

“במעשיו המתוארים לעיל, תקף הנאשם את המתלונן אשר הינו מעל גיל 65 שלא כדין ובלא הסכמתו וגרם לו לחבלה של ממש, החזיק הנאשם בסכין מחוץ לתחום חצריו ולא הוכיח כי החזיקם למטרה כשרה, איים בהתנהגותו על המתלונן בפגיעה שלא כדין בגופו וזאת על מנת להפחידו או להקניטו, וכן ניסה לנטול דבר הניתן להיגנב בלא הסכמת הבעל במרמה ובלי תביעת זכות בתום לב שהוא מתכוון בשעת הנטילה לשלול את הדבר מבעלו שלילת קבע”.

החשדות לביצוע עבירות של מעשים חמורים בתלמידים נגד שני האחים מרבני הישיבה נחשפו לפני כשנה, לאחר שבצעד חריג בית דין רבני חרדי חקר את החשדות והוציא פסק דין שקבע כי שני האחים פגעו בעשרות תלמידים בישיבה במשך שנים.

בעקבות פרסם החלטת בית הדין, פתחה המשטרה בחקירה וגבתה עדויות מצד חלק מהמתלוננים.

לפי הדיווח ב’וואלה’, בשבוע האחרון חלה התקדמות משמעותית בפרשה כאשר בפרקליטות הודיעו לבאי כוחו של אחד האחים כי יוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות של מעשים חמורים – בכפוף לשימוע.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות