יממה לאחר בזיזת המשאית בכביש 6: נעצרו שני חשודים מחורה

שני תושבי חורה נעצרו לאחר חקירה של המשטרה, שנפתחה מיד לאחר הפצת הסרטונים בהם תועדו אזרחים בוזזים את המשאית שהייתה מעורבת בתאונה הקטלנית, בה נהרג גבר כבן 40 • הנהג שנבזז: "מה יש לי להגיד על דבר כזה? בושה. תחושה קשה מאוד"
חיים טוויל
כ"ח אלול התשפ"ג / 14.09.2023 11:41

 בזיזת המשאית בכביש 6: יממה לאחר התיעוד שהסעיר את המדינה, חקירת המשטרה שהחלה אתמול בשעות הבוקר, הובילה הלילה (חמישי) למעצרם של שני חשודים, תושבי חורה.

אל תידחפו: איפה עומדים בתחנות של ה’דנקל’ כשמחכים לרכבת?

המשטרה פתחה בחקירה יזומה בחשד לגניבת סחורה ממשאית שהייתה מעורבת בתאונה הקטלנית בכביש 6, לאחר שלידי החוקרים הגיע תיעוד של מספר חשודים שלכאורה ניצלו את המצב ובזזו סחורה מהמשאית.

מפקד מרחב לכיש, נצ”מ רועי ולדמן, הנחה לבצע את כל פעולות החקירה הנדרשות, לרבות שילוב מערכי המודיעין בכל אזור הדרום, זאת במטרה להגיע לזהות המעורבים ולשים עליהם את היד בהקדם האפשרי, על מנת לחקור אותם בגין עבירות של גניבה.

הלילה, כאמור, הגיעו שוטרי תחנת קרית מלאכי לבתיהם של שני החשודים בגניבה, שניהם בשנות ה-20 לחייהם, תושבי חורה, ועצרו אותם לחקירה שמתקיימת הבוקר –  ובסיומה יוחלט האם להביאם בפני בית המשפט.

כפי שדווח בחרדים 10, אתמול נהרג נהג משאית כבן 40 בתאונת דרכים בין ארבע משאיות בכביש 6, סמוך למחלף קריית גת. נהג נוסף פונה לבית החולים כשמצבו קל.

לאחר התאונה צועדו אנשים שבזזו את תכולת אחת המשאיות.

“זו בושה”, סיפר אחד הנהגים שהיה במקום לחדשות 12, “נהגים עצרו וגנבו קרטונים מהמשאית לפני שהמשטרה הגיעה. פשטנו את הרגל במדינה הזו, הפכנו להיות דרום אמריקה”.

הנהג שמשאיתו נבזזה סיפר לחוקרי המשטרה: “הייתה במשאית סחורה של שטראוס שהייתי צריך לפרוק בכל מיני מקומות. בזמן שמד”א טיפלו בי והעלו אותי על אמבולנס, הבנתי שבמקום לעזור לי אנשים אחרים בזזו את כל הקרטונים של השוקולד מהמשאית. מה יש לי להגיד על דבר כזה? בושה. תחושה קשה מאוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות