מכה לבוסו: יעקב וידר לקח טפסי מועמדות לראשות העיר בני ברק

לקראת התמודדות על ראשות העיר מול המועמדים של יהדות התורה וש"ס: יו"ר הליכוד בבני ברק מאשים את עסקני ש"ס בסגירת 'דיל' שקט עם חנוך זייברט, במטרה להגיע להסכם שיוביל לבחירתו של מועמד יהדות התורה ללא בחירות חופשיות בעיר - ולחלוקת השלל העירוני ביניהם
אריה ריבקינד
כ"ח אלול התשפ"ג / 14.09.2023 11:15

הדרמה בבני ברק ממשיכה: יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו”ר סיעת הליכוד לקח היום (חמישי) את טפסי הגשת המועמדות לראשות העיר, לקראת התמודדות על ראשות העיר מול המועמדים של יהדות התורה וש”ס.

אל תידחפו: איפה עומדים בתחנות של ה’דנקל’ כשמחכים לרכבת?

ההתמודדות של וידר על ראשות העיר היא בתמיכת מפלגת הליכוד. במידה והוא ירוץ לראשות העיר, מי שייפגע מהמהלך יהיה בעיקר מועמד ש”ס אוריאל בוסו, שקיווה לזכות בקולות תומכיו של וידר בעיר.

כזכור, וידר האשים את עסקני ש”ס בסגירת ‘דיל’ שקט עם חנוך זייברט במטרה להגיע להסכם שיביא למועמדותו של זייברט ללא בחירות חופשיות בעיר, ולחלוקת השלל העירוני ביניהם.

אתמול אף הודה השר יצחק גולדקנופף כי מתקיימים מגעים בעניין עם ש”ס.

כפי שדווח בחרדים 10, בישיבת מועצת העיר בני ברק לפני שבועיים, תקף וידר, בחריפות את סיעת ש”ס והשווה בין מועמד ש”ס, אוריאל בוסו למועמד יהדות התורה, חנוך זייברט.

“עסקני ש”ס הם חלק בלתי נפרד מההנהלה הרקובה של העיר כבר עשרות שנים. גם הם אחראים על התשתיות הקורסות בעיר, גם הם אחראים על מחדל הניקיון העצום”, אמר וידר במועצה.

וידר הוסיף וחבט בש”ס: “גם רגע לפני הבחירות, העסקנים ממשיכים לכנס את מועצת העיר בשביל עוד כסף ועוד שטחים ציבוריים ועוד קומבינות. לפני כמה שבועות הם ‘חזרו בתשובה’. כולנו באמת האמנו להם ואפילו שמחנו, בזמן שהם ויועצי התקשורת שלהם צחקו על התמימות שלנו. אבל ברגע האמת, בהצבעה, הם הצטרפו לזייברט והצביעו בעד חגיגות הג’ובים והקומבינות”.

וידר האשים את סיעת ש”ס: “עכשיו לכולנו ברור שגם אחרי הבחירות הם יצטרפו לזייברט, ואולי עוד קודם. אני היחיד שמייצג את תושבי בני ברק ואני היחיד שהעסקנים לא הצליחו לקנות וגם לא יצליחו”.

לפי שעה טרם ברור האם וידר ירוץ גם לראשות העיר. במידה ומהלך כזה, שנשקל בסיעת הליכוד, ייצא לדרך – מי שייפגע ממנו יהיה בעיקר מועמד ש”ס.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות