היח”צן משתלח ברוטמן: “עמלק החדש, חזור למערה, אתה בושה!”

היחצ"ן רני רהב תקף בפוסט בפייסבוק בחריפות את יו"ר ועדת החוקה בגלל ההופעה שלו בפני שופטי בג"ץ: "איך אין לך בושה להאשים את 15 שופטי העליון שהם פוליטיים!!" • את ח"כ אייכלר כינה "חזיר"
אריה ריבקינד
כ"ז אלול התשפ"ג / 13.09.2023 15:23

היחצ”ן רני רהב השתלח היום (רביעי), בפוסט חריף שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, ביו”ר ועדת החוקה ח”כ  שמחה רוטמן.

הזדמנות: רוצה להשתתף במבצע חילוץ של נשים וילדים מכפר ערבי?

“בוקר טוב לעמלק החדש, יו”ר ראש ועדת חוקה של כנסת ישראל, לאחר הופעתך המבישה, יש לומר המביכה, בבית המשפט העליון בירושלים, ברצוני לומר לך כמה דברים!!!”, כתב רהב על ההופעה המרהיבה של רוטמן בפני שופטי בג”ץ.

“איך אדם כמוך שמייצג מיעוט בעם ישראל מעז לומר ‘לאורך ההיסטוריה, מי שבנה שקבוצת אליטה אוליגרכית שתשמור לו על הזכויות, גילה שהיא שומרת על זכויותיה בעיקר’. הרי אתה מייצג את אדוני הארץ החדשה, אתה מייצג אנשים שעושים מה שבראש שלהם בהתנחלויות (ואני מאלה שטוען ששלחנו אתכם להגן על הארץ ולא נחזיר אתכם כל עוד אין הסכם כולל שיבטיח את שלומכם), אבל אתם אדוני הארץ.

“איך אתה מעז לומר את המשפט הנוראי הזה? הרי רק בזכות בית המשפט העליון, אנשי ההתנחלויות מוגנים מכל העולם! דע לך, כי אי הכרת הטוב מביאה קללה רעה”, הזהיר.

הוא הוסיף: “אל תנסו לקחת לעם ישראל את הדמוקרטיה ואת האמון שלו בדמוקרטיה. אמרת אתמול ללא בושה ל-15 שופטי ישראל בלי בושה!!! איזו דמוקרטיה הייתה מאפשרת לקואליציה של 64 חברי כנסת למשול, כשמתוכם חזירים כמו חבר הכנסת ישראל אייכלר שמאשים את הציונות בחיסול ששת המיליונים או שלא מאמין בציונות.

“מנוולים אחרים שלא עשו צבא או שירות לאומי והם באים יחד איתך לשנות לנו את המדינה ועוד מעיזים לומר שאנו אוליגרכים!!!! של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על האוליגרכים האלה! אלה 4 מיליון ישראלים שעובדים, עושים צבא ומפרנסים את ה-64 שלך (שלא עשו שירות לאומי, לא שירתו בצבא ולא עבדו יום בחייהם) היתר הם בדיוק כמו האוליגרכים, כמונו כמוהם. ולך אין טיפת בושה”.

רהב המשיך להשתלח: “איך אין לך בושה להאשים את 15 שופטי העליון שהם פוליטיים!! מי פוליטי? תתבייש לך! לצערי עמלק החדש אתה, עושה שקר בנפשך ומנסה לקחת איתך אל השקר חלק מבני ישראל, אבל אנו כאן כדי למנוע את זה.

“אתה חייב לחזור למערה שלך, למיעוט הקטן שבעם ולהתנהג בהתאם. אתה בושה לעם ישראל, המונים התביישו אתמול לראותך מבייש את דגל ישראל בבית המשפט, שהוא נר לרגליי כולנו!”

את הפוסט חתם רהב: “שנה טובה לעם ישראל השפוי שרוצה שלום ואהבה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות