בישיבות ובת”תים חוגגים: זה הסכום שאושר בועדת כספים לחינוך החרדי

השמאל עיקם את האף? שיישאר עקום: ועדת הכספים אישרה היום העברות תקציביות בסכום כולל של למעלה מ-700 מיליוני שקלים - לתכניות 'אופק חדש' למורים ולמורות בחינוך העצמאי ובמעיין החינוך התורני, לישיבות, לאברכי הכוללים ועוד
אריה ריבקינד
כ"ו אלול התשפ"ג / 12.09.2023 17:27

בהתאם להסכמים הקואליציוניים: ועדת הכספים בראשות ח”כ משה גפני אישרה היום (שלישי)  העברות תקציביות בסכום כולל של למעלה מ-700 מיליוני שקלים.

בואו לגלות: קבוצה שמגיעה יחד לנסוע ב’דנקל’, כולם צריכים לתקף?

הכספים מיועדים, בין היתר, לתכניות ‘אופק חדש’ למורים ולמורות בחינוך העצמאי ובמעיין החינוך התורני, לישיבות, לאברכי הכוללים, לתלמידי חו”ל, לתכנית הצהרונים במוסדות הפטור והמוכש”ר, לפרויקט חנוך לנער בישיבות הקטנות, ולתכניות חינוכיות נוספות.

יו”ר ועדת הכספים ח”כ משה גפני: “אנחנו עושים כל מאמץ לתקן את העוול שהצטבר במשך השנים בחוסר התקצוב של החינוך התורני והמוסדות התורניים.

“זו משימה ראשונה שבוצעה בהתאם להסכמים הקואליציוניים. כולי תקווה שנמשיך בסיעתא דשמיא להשלים את כל החסר שפגע בציבור החרדי”.

במהלך הדיון זעם יו”ר ועדת הכספים על חבר הכנסת ולדימיר בליאק מיש עתיד, שביקר את התקציב –  ואמר: “אתם רשעים. לא מעניין את ולדימיר האישה שגרה באופקים, שיש לה ילדים”.

בליאק השיב: “מה עשיתם ב-30 השנה האחרונות לאישה שגרה באופקים?”

גפני ענה: “חבל על הזמן”.

“האישה הזאת אתה לא יודע איך היא נראית”, אמר גפני, כשבליאק התפרץ: “אני יודע יותר טוב ממך”.

גפני הוסיף: “האישה הזאת, מהחינוך העצמאי, מקבלת חצי משכורת במקרה הטוב, פעמים רבות היא מקבלת הרבה פחות והיא חושבת שהיא פורסת את הפרוסה לילדים שלה, אותה מורה בחינוך העצמאי היא חושבת שתי פעמים…”

בליאק תהה: “איך אתם 30 שנה בשלטון ולא טיפלתם באישה הזאת”.

התקציב שאושר מגיע על חשבון תקציב משרדי הרווחה והביטחון? גפני על ה’פייק ניוז’:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות