הגר”י זילברשטיין: כולנו הולכים לאור הנהגתו של מרן הגר”ד לנדו

חבר 'המועצת' של 'דגל' הבהיר בימים האחרונים למקורביו, כי אינו מעוניין להכריע כלל בענייני הבחירות המונציפליות - וכי כל השאלות יובאו אך ורק לפתחו של מרן  הגר"ד לנדו  • "כולנו סומכים אך ורק על הכרעותיו של מרן, וכל אשר יפסוק ויכריע נעשה ונקיים, ועשית ככל אשר יורוך"
יוסף גרינבוים
כ"ו אלול התשפ"ג / 12.09.2023 10:08

בין כל הדיווחים והספינים בימי ערב בחירות, פורסמה שמועה, כי אחרי הטלת הווטו מצד ‘דגל’ על חנוך זייברט, נציג אגו”י לראשות העיר בני ברק – עלו טענות כי חלק מחברי ‘המועצת’ הביעו תרעומת על הטלת הוטו, וכי נעשה שימוש בשמם ללא ידיעתם, וכי המהלך בוצע ללא התייעצות עם כלל חברי ‘המועצת’.

בואו לגלות: קבוצה שמגיעה יחד לנסוע ב’דנקל’, כולם צריכים לתקף?

אחד השמות שהוזכרו הוא שמו של הגר”י זילברשטיין.  בפרסום נטען, כי הרב  קרא למנחם שפירא, מנהל המחלקה המוניציפאלית ב’דגל התורה’, והביע בפניו עמדה חריפה נגד המהלך, ועל ההחלטה שלדבריו התקבלה ללא דיון והצגת פרטים מול כל חברי ‘המועצת’, שרבים מחבריה מתגוררים בעיר.

אולם כעת אומרים בני ביתו, כי הדברים הובאו לידיעתו של הגר”י זילברשטיין – שהכחיש בכל תוקף את הדברים, ובשיחות שניהל עם מקורביו ותלמידיו בכל הנוגע לענייני הבחירות המקומיות בכלל, ובעיר בני ברק בפרט, אמר וביקש לפרסם ברבים: “כולנו סומכים אך ורק על הכרעותיו של מרן רבי דוב לנדו, וכל אשר יפסוק ויכריע נעשה ונקיים, ועשית ככל אשר יורוך”.

הגר”י התבטא ואמר, כי לאחר פטירת גיסו מרן הגר”ח קניבסקי זצ”ל ומרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטיין זצ”ל, הרי שכיום הציבור החרדי מאוגד כולו תחת הנהגת מרן הגר”ד לנדו – ואת כל השאלות הקשות וההכרעות הציבוריות, יש להציג בפניו ולקבל את הכרעת קדשו.

כמו כן מקורבי חבר ‘המועצת’ אומרים, כי בשבועות האחרונים ניסו גורמים ועסקנים שונים להיכנס למעונו כדי לנסות להשיג את תמיכתו לראשות עיר פלונית או לבטל מהלך אחר בעיר אלמונית, ולכולם השיב הרב זילברשטיין כי אינו מעוניין להיכנס לשאלות אלו – ושיפנו אך ורק למרן הגר”ד לנדו.

מקורביו הוסיפו, כי גם בשאלות מסוימות מאד או בכניסה של חברי מפלגה כאלו או אחרים למעונו, הורה הרב זילברשטיין כי יפנו אך ורק דרך איש אמונו, תלמידו ומקורבו הרב מנחם שפירא,  עליו הוא סומך  בשתי ידיו, וכי אך ורק דרכו הוא מסכים לדון בעניינים אלו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות