מהמחרידים שהיו פה: נערים ביצעו לינץ’ אכזרי בנער בפתח תקווה

קבוצת הנערים תקפו עד זוב דם בבעיטות, אגרופים ומקלות במשך דקות ארוכות נער בגינה בפתח תקווה - והשפילו אותו • המשטרה פתחה בחקירה • ברשת תקפו: "חלאות המין האנושי" • ינון מגל: "לא במקרה אין סרטונים כאלה של חרדים... חומר למחשבה"
חיים טוויל
כ"ו אלול התשפ"ג / 12.09.2023 01:18

בתיעוד שהופץ הערב (שני) ברשתות החברתיות נראים נערים וילדים מכים באכזריות יוצאת דופן נער בגינה ציבורית בפתח תקווה, כשהם משתמשים במקלות וסרגל כדי לתקוף אותו.

בואו לגלות: קבוצה שמגיעה יחד לנסוע ב’דנקל’, כולם צריכים לתקף?

במהלך התקיפה, הוחזק הנער על ברכיו בשעה שאחרים מתעללים בו ומכים אותו עד זוב דם.

מהמשטרה נמסר כי “שוטרי מחוז מרכז פתחו הערב בחקירה מואצת ויזומה, עם קבלת תיעוד חמור בו נראים בני נוער תוקפים באלימות קשה נער אחר”.

לפי המשטרה, “שוטרי תחנת פתח תקוה, בסיוע מערכי מודיעין נוספים, מנהלים החל משעות הערב חקירה מואצת, עם קבלת תיעוד שמקורו ברשת, בו נראים בני נוער מכים נער אחר עד זוב דם.

במשטרה מציינים, כי “עד כה לא התקבלה תלונה בתחנה ומועד האירוע לפי שעה לא ידוע, אך יחד עם זאת, המשטרה פתחה בחקירה יזומה לשם זיהוי ואיתור הקורבן לצד מעצר כלל המעורבים בתקיפה”.

הבולגר  דניאל עמרם פרסם את התיעוד וקרא לזהות את התוקפים: “תיעוד בין המחרידים שהיו פה. קבוצה של ילדים בפתח תקווה עושים לינץ׳ בילד בגינה ציבורית. יורד לו דם הם מכים אותו עם מקלות שוקרים, משפילים אותו, לא עוזבים אותו ככה במשך דקות ארוכות. לכל אחד מהם יהיה שם מלא ותמונה ברורה בקרוב”.

העיתונאי יאיר קראוס הגיב: “חלאות מתועבות. נראה שהם מתורגלים בתנופה של הסכין. עכשיו זה סרגל, קצת יגדלו ויתחילו עם ה’נודר נדר’ והדקירות עם סכין”.

איש התקשורת ינון מגל צייץ: “סרטונים קשים מאוד של אלימות בני נוער. רק אכיפה ביד קשה תשים סוף לאלימות פה. מאחים לנשק, דרך עבריינות כביש, ועד בני נוער. ואגב, לא במקרה אין סרטונים כאלה של חרדים… חומר למחשבה”.

גולשת תקפה: “חלאות המין האנושי”. גולש נוסף הגיב: “איזה נוער עברייני”.

ראש העיר רמי גרינברג  פרסם הודעה:

“בשעות האחרונות מופץ סרטון ברשתות החברתיות אשר מתעד מקרה אלימות קשה בין בני נוער. גורמי הרשות והמשטרה פועלים לאיתור פרטי המעורבים.
על אף שמדובר באירוע חריג שאינו מאפין את בני הנוער בפ”ת, חשוב לי להדגיש כי אנו מוקיעים, מגנים ומוקעים בפה מלא שימוש באלימות מכל סוג, ויחד עם גורמי האכיפה נפעל כנגדה ביד קשה.

“במקביל נמשיך להשקיע בתכניות חינוכיות, בהסברה, בפרויקט עיר ללא אלימות, בהוספת עוד סירות בטחון עירוניות, בהתקנת מצלמות ובכל מה שידרש כדי למגר את התופעה הרעה הזו”.

בעקבות הסרטון המזעזע , פנה השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר למשטרה והדגיש כי מדיניותו היא לעשות כל מאמץ בכדי לעצור את בני הנוער המתעללים הנראים בסרטון. “המשטרה חייבת לעצור את העבריינים”, אמר.

השר בן גביר הוסיף: “המדיניות שלי למשטרת ישראל ברורה – אפס סובלנות כלפי התנהגות אלימה ומתעללת בקרב בני נוער”.

אנו נמנעים מלהציג את הסרטון בשל האלימות יוצאת הדופן המופיעה בו. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות