סא”ל במיל’ השתלח: “גלית גוטמן צדקה, זו לא אמירה אומללה בכלל”

סא"ל במיל' אלון אביתר אמר באולפן ערוץ 13 כי גלית גוטמן צדקה באמירה ש"החרדים מוצצי דם" • "הם לא שותפים במעשה הציוני. הם אנטי ומאידך נהנים מהמשאבים שהמדינה מעניקה להם. נהנים ביג טיים. זה אבסורד"
חרדים 10
כ"ו אלול התשפ"ג / 11.09.2023 23:53

סא”ל במיל’ אלון אביתר תקף היום (שני), בפאנל בחדשות 13, את הציבור החרדי וטען כי מגישת הטלוויזיה גלית גוטמן צדקה כשאמרה ש”החרדים מוצצי דם”.

בואו לגלות: קבוצה שמגיעה יחד לנסוע ב’דנקל’, כולם צריכים לתקף?

אביתר אמר: “בתוך החברה הישראלית, יש כאן קבוצה ענקית שהולכת וגדלה של אזרחים ישראלים – אני אומר בסוגריים, גלית גוטמן צדקה בהקשר הזה. אני יודע בדיוק מה שתגידו ואני אומר את זה במכוון”.

אשת התקשורת הדר מילר, חבר הפאנל תהתה: “זה מה שיש לך להגיד עכשיו? בגלל אמירה אומללה של חבר כנסת שאני חושבת שהוא לא ראוי להיות חבר כנסת בממשלת ישראל עם אמירות כאלה, אתה עכשיו מכשיר אמירה של מוצצי דם על החברה החרדית כולה?”

אביתר לא חזר בו: “זו לא אמירה אומללה בכלל. מה שאייכלר מייצג זו עמדה שלטת בתוך החברה החרדית ומבחינת הפוזיציה הפוליטית שלהם, הם לא שותפים במעשה הציוני. הם אנטי ומאידך נהנים מהמשאבים שהמדינה מעניקה להם. נהנים ביג טיים. זה אבסורד”.

לפני ארבעה חודשים עוררה המגישה גלית גוטמן, מנחת תוכנית הבוקר “גלית ויואב” בקשת 12, סערה לאחר שהשתלחה החריפות בציבור החרדי ואמרה בשידור:  “תשלמו מיסים מטורפים, תגידו, אתם לא רואים מה קורה פה? כמה נטל יכולים לשים על שליש מהמדינה הזו בשביל להחזיק בסוף את כל החרדים האלו שמוצצים לנו את הדם. אין לי מילה אחרת, אתם כולכם מאד מנומסים פה. אני אמשיך להגיד את האמירות הקשות האלו, הם איבדו את הבושה…”

היא הוסיפה: “אני אשב פה ואגיד פה את האמת, זו המציאות. יש פה ממשלה חדשה שחולבת את התושבים שלה. הצעירים שלנו, אלה שמשרתים בצבא ואלו שהולכים לאוניברסיטה לא יישארו פה.. אז אני אומרת לך, מוצצים את הדם, חולבים אותנו, הם איבדו כל בושה ואנחנו מספיק כבר לשבת פה ולהתייפייף”.

לאחר פרוץ הסערה, גוטמן התנצלה על נוסח דבריה ועל ההכללה של מגזר שלם: “אני מבקשת להתנצל מעומק הלב אם פגעתי במגזר שלם. אני אוהבת את מדינת ישראל, ומתוך דאגה לעתידה יש לי ביקורת חריפה כלפי נציגי המגזר החרדי בכנסת. הדברים נאמרו בתוך דיון על תקציב הממשלה וקרן הארנונה. אבל אין לי שום כוונה לפגוע בכלל המגזר. אני מתנצלת בפני כל מי שנפגע מהדברים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות