מול גרינברג ובלוך: משה אבוטבול יתמודד על ראשות בית שמש

ראש בראש מול 'דגל': ראש העיר לשעבר, ח"כ משה אבוטבול, יתמודד מטעם מפלגת ש"ס על ראשות העיר בית שמש, מול מועמד 'דגל התורה' וראשת העיר עליזה בלוך • משמעות ההכרזה: קוברת את סיכוייו של גרינברג לנצח בסיבוב הראשון, ומכה לבלוך שהייתה בטוחה בתמיכתה של ש"ס
אריה ריבקינד
כ"ה אלול התשפ"ג / 10.09.2023 21:58

דרעי מכריז מלחמת ראש בראש מול דגל התורה: תנועת ש“ס הכריזה הערב (ראשון) כי סגן שר החקלאות ח”כ משה אבוטבול ירוץ לראשות העיר בית שמש מטעם ש”ס, מול שמוליק גרינברג מועמד ‘דגל’, וראשת העיר עליזה בלוך.

תנו ניחוש: מה יקרה לנוסע שפקח ימצא אותו ב’דנקל’ ללא תיקוף?

בהודעה מטעם ש”ס נאמר: “במהלך ישיבת הסיעה שהתקיימה הערב בנוכחות שרי וח״כי התנועה, הודיעו בש״ס כי לאחר ברכתם ותמיכתם של מועצת חכמי התורה ושל כלל רבני הקהילות בבית שמש, סגן השר הרב משה אבוטבול יהיה המועמד לראשות העיר בית שמש”.

בהודעה נאמר עוד: “הרב אבוטבול הוא הנציג החרדי האותנטי והמנוסה ביותר לעיר בית שמש, אשר שימש במשך עשור כראש העיר מוצלח החתום על תנופת הבניה הענקית בעיר ופריחת מוסדות התורה, וזוכה לאהדה רחבה מצד כלל החוגים והקהילות בעיר”.

המהלך, שמסמן כרגע מירוץ תלת-ראשי – ראש העיר עליזה בלוך, משה אבוטבול מש״ס ושמוליק גרינברג מ’דגל’ – קובר את סיכוייו של גרינברג לנצח בסיבוב הראשון, מה שיוביל לסיבוב שני, מאחר ולאף אחד מהמתמודדים לא יהיה 40 אחוז.

ההכרזה היא גם מכה קשה לעליזה בלוך, שהייתה בטוחה כי תמיכת ש”ס – עמה ניהלה מו”מ עד השבוע – במועמדותה מובטחת

במצב כזה יהיו בסיבוב השני שני מועמדים שיתמודדו ראש בראש, כאשר כעת קשה להעריך מי הם יהיו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות